Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde en brystforstørring forrige mandag (den 18.08-03). Jeg fikk lagt protesene under muskulaturen og har selvsagt hatt litt vondt etterpå. Vil gjerne høre fra noen som har erfaringer fra samme type operasjon. Hvor lenge hadde du vondt/ømt? Og hvor lang tid tok det før brystene ble myke og fine? Er kjempefornøyd med resultatet og vil skryte av Fornebuklinikken som har gjort en meget bra jobb og som har tatt seg av meg på en utmerket måte!

Mvh

Fortsetter under...

Skrevet

Hei Thess.

Jeg har ikke selv noe godt svar og gi deg av egne erfaringer, men kan si hva 2 av mine venner har erfart. De sier at de første 2 ukene er spesielle i forhold til ømhet og smerter. Etter disse ukene er det viktig å holde seg i ro. Dvs ikke aerobic og løpeturer. Dette gjelder jo også spesielt den første tiden. Etter hvert så gror sårene og kroppen gir på en måte etter og godtar innleggene, dvs den former seg etter forandringene. Nå har det gått ca et år siden operasjonene ble foretatt og jeg må si at puppene deres er bare sinnsykt fine. De er spretne og runde og fine og stikker nå ikke så mye ut som de gjorde når de var nyopererte. Mitt beste råd til deg er å vente, så tenker jeg nok at ømheten og stiveheten sakte men sikkert forsvinner. Mvh Hedda

Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å legge inn silikon på Fornebu klinikken. Godt å høre at du er fornøyd. Hvorfor ble protesen lagt bak brystmuskelen? Er du veldig tynn? Hvem opererte deg! Og hva betalte du?

Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å legge inn silikon på Fornebu klinikken. Godt å høre at du er fornøyd. Hvorfor ble protesen lagt bak brystmuskelen? Er du veldig tynn? Hvem opererte deg! Og hva betalte du?

Hei!

Beklager at jeg svarer så seint..

Det var dr. Jan Kåre Frøyen som opererte meg og jeg betalte kroner 24000,- (de har nå økt prisen med kr. 1000,-). Ja, jeg er ganske tynn, han sa at jenter man kan se ribbena på bør legge protesene bak brystmuskelenfor å få et penest mulig resultat. Da er det mindre sjanse for at man ser tydelig kontur av protesene..

Jeg har bare positivt å si om Fornebuklinikken! Man kan ringe dem når som helst og de tar seg tid til å svare deg. De ringte meg til og med etter operasjonen for å høre hvordan det stod til med meg..

Mvh

Skrevet

Hei Thess.

Jeg har ikke selv noe godt svar og gi deg av egne erfaringer, men kan si hva 2 av mine venner har erfart. De sier at de første 2 ukene er spesielle i forhold til ømhet og smerter. Etter disse ukene er det viktig å holde seg i ro. Dvs ikke aerobic og løpeturer. Dette gjelder jo også spesielt den første tiden. Etter hvert så gror sårene og kroppen gir på en måte etter og godtar innleggene, dvs den former seg etter forandringene. Nå har det gått ca et år siden operasjonene ble foretatt og jeg må si at puppene deres er bare sinnsykt fine. De er spretne og runde og fine og stikker nå ikke så mye ut som de gjorde når de var nyopererte. Mitt beste råd til deg er å vente, så tenker jeg nok at ømheten og stiveheten sakte men sikkert forsvinner. Mvh Hedda

Hvor lang tid måtte du vente før du kunne begynne med aerobic og løpeturer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...