Gå til innhold

Hva gjør du for å trøste deg selv når du er deppa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen

Da kan jeg kjøpe meg selv en fin plante eller en blomsterbukett

- ringe til noen jeg er glad i eller noen jeg ikke har snakket med på lenge

- gå en tur og lufte tankene

- shoppe litt klær

- spise sjokolade

- sitte i armkroken til min kjære

- holde på med en eller annen hobby

- kose ihel nabokatten(elsker dyr)

- skrive et dikt eller en novelle

- se på bilder fra koselige begivenheter

- se en morsom film på kino/film

Tja det er nok andre ting jeg gjøre også, men det kan variere.

Men det er viktig å la seg selv ha lov til å bare være litt deppa og gråte litt iblant også. Det også kan være sunt. Men selvsagt ikke dvele ved triste tanker. Gå ut, gjør noe , vær sosial.

vennlig hilsen

Gjest Sommeren er fin

Da kan jeg kjøpe meg selv en fin plante eller en blomsterbukett

- ringe til noen jeg er glad i eller noen jeg ikke har snakket med på lenge

- gå en tur og lufte tankene

- shoppe litt klær

- spise sjokolade

- sitte i armkroken til min kjære

- holde på med en eller annen hobby

- kose ihel nabokatten(elsker dyr)

- skrive et dikt eller en novelle

- se på bilder fra koselige begivenheter

- se en morsom film på kino/film

Tja det er nok andre ting jeg gjøre også, men det kan variere.

Men det er viktig å la seg selv ha lov til å bare være litt deppa og gråte litt iblant også. Det også kan være sunt. Men selvsagt ikke dvele ved triste tanker. Gå ut, gjør noe , vær sosial.

vennlig hilsen

Kjøper noe jeg har hatt lyst på lenge.

Annonse

Hei på deg dawn.

Jeg ser du har fått mange tips. Jeg vil si noen gode, noen dårlig (no offence). Men det som kommer er ikke nevnt.

GRÅTE!

Jeg trur jeg kan virke tøff utad. Men jeg liker egenterapi. Finn ut hvorfor du er deppa. Føler du for å gråte over det, så gjør det. Det virker som om gamle sår som er blitt til klump/ arr liksom smelter og renner ut gjennom øynene. Når dette skjer med meg er det som regel sjelden, kortvarig, lavmælt (tårer kommer automatisk uten gråtelyder i begynnelsen) og gjelder som regel sår som er gamle eller har bygd seg opp over tid.Og som regel alene. For deg kan det være annerledes, eller helt andre ting som fungerer. Følg din natur.

Lykke til:)

Gjest Destiny

Er det så lurt da? Trodde alkohol var en humør forsterker jeg?

Jeg synes det hjelper ganske bra når jeg ikke drikker helt ukontrollerte mengder, men det er gjerne forskjellig fra person til person.

Blir vel litt å utsette det som plager meg også, men da er det gjerne litt greiere å bearbeide/glemme.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...