Gå til innhold

FU: Hva har du dilla på? (mat,klær,bøker,hva som helst!)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He-he, tenkte å sende et surt svar som: dette burde lagt på ungdomsforum..hvor gammel er du egentlig?

Men hvorfor være sur når du kan være blid..

I den grad jeg har tid til slike diller må det bli: et glass rødvin, ett par sigaretter og noe gøy på TV'en etter at barna har lagt seg.

mvh

Gjest dilline

He-he, tenkte å sende et surt svar som: dette burde lagt på ungdomsforum..hvor gammel er du egentlig?

Men hvorfor være sur når du kan være blid..

I den grad jeg har tid til slike diller må det bli: et glass rødvin, ett par sigaretter og noe gøy på TV'en etter at barna har lagt seg.

mvh

Huffameg.. Jeg er dessverre 38 år,Pås :/

Jeg er ca like barnslig som min datter på 14! :)

Annonse

Har få slike diller nå for tiden - det var vel verre før. Men når jeg spiser lunsj på jobben, drikker jeg alltid ett glass eplenektar først, så ett glass melk, og så drikke jeg kaffen etter at jeg er ferdig med skivene (2-3 stk). Så der er jeg litt vanemenneske.

Jeg har dilla på film. Skikkelig dilla.

Dagen blir mye bedre om jeg får nyte en vannvittig god film i løpet av døgnet. Jeg elsker virkelig film!

I ferien min, som slutter i kveld, har jeg også hatt dilla på godteri. En sykelig lyst på alt som er søtt og godt har oppstått i legemet mitt. Men tre uker med shitmat og snickers overlever man. Til mandag er det slutt på godtenoian for denne gang.

Da skal jeg igjen få dilla på trening og en sunn livsstil.

Hvordan noen kan ha dilla på å shoppe sko går for øvrig langt over min forstand med mindre man har en skofetish og onanerer med dem.

Annonse

Jeg har dilla på film. Skikkelig dilla.

Dagen blir mye bedre om jeg får nyte en vannvittig god film i løpet av døgnet. Jeg elsker virkelig film!

I ferien min, som slutter i kveld, har jeg også hatt dilla på godteri. En sykelig lyst på alt som er søtt og godt har oppstått i legemet mitt. Men tre uker med shitmat og snickers overlever man. Til mandag er det slutt på godtenoian for denne gang.

Da skal jeg igjen få dilla på trening og en sunn livsstil.

Hvordan noen kan ha dilla på å shoppe sko går for øvrig langt over min forstand med mindre man har en skofetish og onanerer med dem.

Enig. *Ser ned på mine 4 år gamle Ecco-sko* De begynner å bli stygge, men når jeg tar dem på er det som om å komme hjem. De er så tilpasset foten min nå at jeg nesten ikke merker at jeg har dem på. :o)

Popcorn! Det MÅ jeg ha! Og så enten den nye tropic-safta, eller tropisk juice fra Norske meierier eller hva det nå heter.. Namme!

Jeg har dilla på tortilla chips, frappe, stekt ris, auberginer, vodka redbull, sove lenge, ringe langsitanstelefoner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...