Gå til innhold

Fu: Hva var lunsjen din idag?

Anbefalte innlegg

En enkel hummerconsomme til forrett, deretter langtidsstekte vaktler med trøfler og morkelsaus på en seng av auberginepurè og bakte cherrytomater i en pakke av Serranoskinke og avslutningsvis tropiske frukter med en vaniljecoulis. Petit fours til kaffen.

Med andre ord en helt gjenommsnitts torsdag ;-)

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• conan

8

• serendipity

7

• Lillemus

3

• Ulv I Faarikaal

3

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

En enkel hummerconsomme til forrett, deretter langtidsstekte vaktler med trøfler og morkelsaus på en seng av auberginepurè og bakte cherrytomater i en pakke av Serranoskinke og avslutningsvis tropiske frukter med en vaniljecoulis. Petit fours til kaffen.

Ikke'no flatbrød ?

Annonse

Det er dårlige tider, så takk- det varmer med slik omtanke og forståelse når en må senke standarden sin til godt under pari for å få hjulene til å gå rundt..

Uff ja det hender man må jekke ned litt på standarden. Selv så har jeg gått over fra Bollinger-champagne til å pusse tennene i Gul Enke. Snakk om nedtur!!!

Uff ja det hender man må jekke ned litt på standarden. Selv så har jeg gått over fra Bollinger-champagne til å pusse tennene i Gul Enke. Snakk om nedtur!!!

Ja, slike slag i ansiktet deler livet ut noen ganger, selv om savnet etter et sivilisert liv innen en minimumsstandard noen ganger blir rent ut uutholdelig.

hare1365380455

Skal spise snart og lunsjen blir som følger:

- et grovt frokostbrød med honning på

- en rosinbolle

- et eple

- en kopp nypete

- to kapsler eplecidereddik med krom, en multivitamintablett og en kalktablett

:o)

"eplecidereddik med krom" Hva er dette for? (Nysgjerrig, jada...)

Annonse

Gjest Luuurer

Selvsagt. Synes du det er gøy å lese svadaen min?

Ikke overhodet. Leser innleggene dine av og til i håp om at du skal komme med noe seriøst, men neida... Bare det samme gamle. Så tror jeg hopper lett over innlegg med din dignatur heretter. Ha en fortsatt fin dag. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...