Gjest Djeezes??? Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Det heter ikke peanUtt! Djeezes! Og hvafornoe ord er "Djeezes!" *LOL* 0 Siter
fresja Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Lunsj:En skive med skinke, to minigulrøtter, en banan. Middag: Komler med kjøtt og pølse. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 En cappuchino bare, når jeg tenker etter.... Hm, sløvt! 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Ostegratinert ciabatta med tropisk kylling servert sammen med salat, oliven og tsatsiki. Og cappuchino. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 "eplecidereddik med krom" Hva er dette for? (Nysgjerrig, jada...) Eplecidereddik skal være bra for det meste (men det smaker aldeles forjævlig i flytende form!) og crom demper søthungeren og det hjelper faktisk! Jeg har ikke noe så lyst på søtsaker nå som jeg hadde tidligere. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Salat med fetaost, rødløk og dressing. To knekkebrød med ost. 0 Siter
annegunn Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 En enkel hummerconsomme til forrett, deretter langtidsstekte vaktler med trøfler og morkelsaus på en seng av auberginepurè og bakte cherrytomater i en pakke av Serranoskinke og avslutningsvis tropiske frukter med en vaniljecoulis. Petit fours til kaffen. Og hvilke viner drikker man til dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.