Gå til innhold

egen kategori for idioti og surrealisme

Anbefalte innlegg

"Fr.p.s lokallagsleder i Frogn støtter Schanches beslutning om ikke å betale politiets forelegg på 6000 kroner. - Martin Schanche slo i nødverge og selvforsvar, mener lederen."

Man er dum hvis man slår til folk i en politisk debatt.

Man er dummere hvis man som Schanche forsvarer det man gjorde.

Men man stiller i en egen kategori for idioti og surrealisme når et politisk parti kan få seg til å påstå at volden var "nødverge" fordi han ble beskrevet som "feig"!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117726-egen-kategori-for-idioti-og-surrealisme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• Grip

18

• Mr Kahn

12

• nick

5

Mest aktive i denne tråden

Det verste er at FRP sannsynligvis tjener på Schankes fem fingre, og isåfall er det vel også folket som er idioter.

Schanke er en klovn, intet annet. Jeg fatter og begriper ikke hvem som er så innihelvetes dumme at de sender dem fjompen der til en valkampdebatt. Helt ufattelig.

Vel, fyren går i det minste inn i historien som en furten grineunge som virkelig hater å bli kalt feig og som har et og annet å lære av barnehagebarn.

mil1365380270

Det verste er at FRP sannsynligvis tjener på Schankes fem fingre, og isåfall er det vel også folket som er idioter.

Schanke er en klovn, intet annet. Jeg fatter og begriper ikke hvem som er så innihelvetes dumme at de sender dem fjompen der til en valkampdebatt. Helt ufattelig.

Vel, fyren går i det minste inn i historien som en furten grineunge som virkelig hater å bli kalt feig og som har et og annet å lære av barnehagebarn.

Har også lurt på det der. Det er et sjansespill, eller rett og slett mangel på kandidater...

Hadde du sendt den mannen ut som representant for firmaet ditt? I en forretningsmiddag f.eks.?

Annonse

Har også lurt på det der. Det er et sjansespill, eller rett og slett mangel på kandidater...

Hadde du sendt den mannen ut som representant for firmaet ditt? I en forretningsmiddag f.eks.?

Jeg hadde ikke engang bedt den mannen til en familiemiddag.

mil1365380270

Jeg hadde ikke engang bedt den mannen til en familiemiddag.

Hadde vært artig hvis man var lei av kjedelige familiemiddager, og ville provosere litt...

Ser for meg komplimenter til datteren på 16, banning så mor mister pusten og krangling med far...

Gjest fruen fra  havet

Kunne ikke vært mer enig!

Må være idioter hele gjengen!

Ellers hørte jeg på lokalradio her i dag at to lokale Frp-medlemmer melder seg ut pga partiets håndtering av denne saken! Ikke verst, tenkte jeg.

Fatter ike at de kunne tenke på å sende en slik tulling til et valgdebattmøte i det hele tatt!

I grunnen enig i samtlige tre punkter du ramser opp her. Det som er sørgelig er at de få gode poengene Frp har drukner i skrålet rundt idiotene. Er det ikke Søviksnes buksesmekk en hører, så er det smekkene som deles ut av en illsint rallyharry som ikke har noe i politikken å gjøre i det hele tatt.

Schanche er et levende bevis på at ordtaket, «skomaker, bli ved din lest», kommer til sin fulle rett. Den neste som kaller ham feig kjører han vel fan mæ over med Førden sin.

*kallerrumæ frper en gang te, så drar jæ terræ*

Helsike! Da jeg leste overskriften, var jeg sikker på at du ba om ditt eget forum der du kunne boltre deg.

Og du var vel like kjapp til å stille deg i køen, formoder jeg. DOL må jo før eller siden bli for trangt for kreative sjeler som deg?

Men det har kanskje vært det en stund allerede, eh?

Annonse

Schanche passer nok bedre som fluevekt/lettvektsbokser enn politiker. Bare så synd at han er med på å drite ut et politisk parti med klovnefaktene sine.

FrP trenger overhodet ikke hjelp av Schanche for å drite seg ut. Det klarer de stort sett godt uten hans hjelp...

Gjest Humlepungen

FrP trenger overhodet ikke hjelp av Schanche for å drite seg ut. Det klarer de stort sett godt uten hans hjelp...

Jeg har sansen for en del av innholdet i sakene de står for. Spesielt innvandringspolitikken. Der er de ganske suverene.

Men jeg skal innrømme at de har hatt litt for mange klovner som har driti dem ut. Kleppe og Schanche er bare to av dem. Lista er lang.

Jeg har sansen for en del av innholdet i sakene de står for. Spesielt innvandringspolitikken. Der er de ganske suverene.

Men jeg skal innrømme at de har hatt litt for mange klovner som har driti dem ut. Kleppe og Schanche er bare to av dem. Lista er lang.

En kan jo lure på hvordan den søplegjengen klarer å hamre ut noe som oppfattes som "god politikk"? Og, dersom disse rakkettforskerne ikke står bak partiprogrammet selv, så er da disse bygdetullingene som på et eller annet tidspunkt skal virkeliggjøre partiprogrammet og politikken. Tror vi virkelig at de er i stand til det?

Hadde vært artig hvis man var lei av kjedelige familiemiddager, og ville provosere litt...

Ser for meg komplimenter til datteren på 16, banning så mor mister pusten og krangling med far...

En ting er å se for seg komplimentene til jenta på 16 år, noe annet er det å måtte se for seg at han "skuffer henne ut av senga på morgenkvisten", dagen derpå.

Og du var vel like kjapp til å stille deg i køen, formoder jeg. DOL må jo før eller siden bli for trangt for kreative sjeler som deg?

Men det har kanskje vært det en stund allerede, eh?

Det er lenge siden jeg ba om et sånt forum, men jeg har ikke tatt den like langt som deg, dvs. opprettet et. Ikke plager jeg avisene med surret mitt heller.

Hils.

Gjest Journalist

Martin er en klovn.

Det kan skrives bøker om bygdetullinger i kommunestyrer, og de er jevnt fordelt over alle partier, det har de alltid vært. Men slikt interesserer bare lokalfolk, lokalavisene lar stort sett være å ta inn stoff om tullinger.

FrP har ikke patent på å være tullinger, men FrP er alltid godt stoff. Med vår godt og vel venstrevridde presse er FrP som mat for mons og vann på mølla, en hel agurkåker med stoff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...