Gå til innhold

Så er saken min endelig over !!

Anbefalte innlegg

På tirsdag fikk jo advokaten til NPE ( Norsk Pasientskadeerstatning) beskjed fra dommeren om at de var fullt ut ansvrlig for mine skader , og erstatningspliktige.

Dommeren sa også at saken var absolutt uprosedabel og ba dem om å ikke prosedere saken videre!

Allikevel ville de "overordnende" i NPE i går at deres vitner ( 2 overleger) skulle stille opp .

Dette er to leger som tidligere har skrevet sakskyndige rapporter og sagt at NPE ikke har ansvar for alle de operasjoner og skader jeg er påført etter feilbehandlingen i -96.

Men hva skjer under ed ?!!

Joda ; begge legene sier rett ut at NPE ALLIKEVEL er fullt ut ansvarlig!

Så både jeg , min advokat og motparten ble mildt sagt overrasket av at de plutselig skifter totalt mening.

Dette er få så vidt en sak jeg vurderer å gå til mediene med.

For her har jeg kjempet i 6 år , fått avslag på avslag på grunn av legenes bedømmelse av saken.

De har jo løyet i sine spesialistærklæringer!

Uansett ; jeg vant fram på alle punkter fra både dommerene og motpartens sakskyndige ( legene).

Utrolig .

Helsa mi får jeg aldri tilbake , ei heller helsa til lillejenta mi og den ufødte guttebabyen.

På grunn av skadene etter feilbehandlingen..

Ikke missforstå ; jeg vet det er menneskelig å feile , men et ansvar finnes.

Hus blir det nå i alle fall i nærmeste fremtid.

Så får endelig ungene litt større plass ;o)

Et lite spørsmål på slutten til de som vet : Jeg får en utmåling som gjelder 44 år og menerstatning.

Sånn grovt regnet er det i følge advokaten min 3-4 millioner.

Men jeg glemte å spørre om skatt.

Hvor mye skatt betaler en av dette da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117753-s%C3%A5-er-saken-min-endelig-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

21

• Dorthe

4

• Reg@l

2

• mysteria

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hmmm; tenkte på det i dag.

Siden det er snakk om at de betaler et beløp frem til jeg fyller 67 år.

Et mellomlegg av det jeg får i uføretrygd og det jeg kunne ha tjent i en jobb ?!

Jeg tror de ser på årsinntekten din før du ble uføretrygdet og så regner ut mellomlegget.

Jeg forstår rett og slett ikke de forskjellige erstatningssummene. Har sett folk få 1 mill og 7 mill for omtrent samme skade.

Men menerstatning er det vel omtrent de samme summene for? Nei, dette vet jeg egentlig lite om :o)

Jeg tror de ser på årsinntekten din før du ble uføretrygdet og så regner ut mellomlegget.

Jeg forstår rett og slett ikke de forskjellige erstatningssummene. Har sett folk få 1 mill og 7 mill for omtrent samme skade.

Men menerstatning er det vel omtrent de samme summene for? Nei, dette vet jeg egentlig lite om :o)

Joda ; men i mitt tilfelle er de pliktig ( på grunn av at jeg kun var 23 år) til å utbetale mellomlegget om HVA jeg kunne ha utdannet meg til , frem til jeg fyller 67 år..

Jeg hadde begynt utdannelse bare noen måneder før skaden inntraff.

Joda ; men i mitt tilfelle er de pliktig ( på grunn av at jeg kun var 23 år) til å utbetale mellomlegget om HVA jeg kunne ha utdannet meg til , frem til jeg fyller 67 år..

Jeg hadde begynt utdannelse bare noen måneder før skaden inntraff.

Det var bra du hadde begynt på utdannelsen så har de noe å gå etter eller så hadde de nok regnet med at du hadde vært hjemmeværende fordi du har så mange barn. Jeg synes de er dødssleipe.

Annonse

Det var bra du hadde begynt på utdannelsen så har de noe å gå etter eller så hadde de nok regnet med at du hadde vært hjemmeværende fordi du har så mange barn. Jeg synes de er dødssleipe.

Sant nok ; men begge ungene mine hadde på det tidspunktet begynt i barnehage også ;o)

Er litt spent , skal til advokaten klokka 11:00 i dag og begynne utmålingen.

men det viktigeste oppi dette er at jeg endelig blir trodd!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...