Gå til innhold

Hun hadde sikkert jævlig mye å bidra med i denne diskusjonen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stjernemor

De fleste mannfolk liker å ha noe pent å hvile øynene på da vet du!

Ofte synes de det også er greit om 'det pene' ikke har bedre intellektuelle evner ennd em selv. Ingen innsigelser kommer, bare høflig oppmerksomhet. Så kan mannebeinet føle seg beundret og tiljublet.

Så Dorte var nok veldig velkommen hun skulle jeg tro!

Verden er slik. Kvinner blitt tilgitt alt bare de er pene nok. Mannfolk blir tilgitt alt bare de har nok penger og status.

Annonse

Misunnelse er en dum ting. Blir så jantete liksom.

Dorthe er vel sikkert grei nok i hodet hun, også er det drittslitsomt med folk som skal virke så "intelligente" og "viktige" på fester.

Dorthe er IKKE grei nok i hodet! Du har kanskje ikke lest hva hun sa ang. homofili en gang? Jeg holdt på å le meg ihjel.

Hva sa hun da?

De spurte bl.a. om hvilken lesbisk kvinne hun ville tatt med seg på premierefest, og Dorthe svarte: "Nei, herregud asså! Hvilket spørsmål er det'a? Hvorfor skulle jeg tatt med meg en lesbe på fest, lissom?"...

De spurte bl.a. om hvilken lesbisk kvinne hun ville tatt med seg på premierefest, og Dorthe svarte: "Nei, herregud asså! Hvilket spørsmål er det'a? Hvorfor skulle jeg tatt med meg en lesbe på fest, lissom?"...

Ja hvorfor skulle hun det da?

Selv ville jeg ikke tatt med meg hverken filmstjerner, sports"idioter", tv-stjerner, husdyr, homser eller lignende på fest - hvis jeg ikke kjente dem da.

Ja hvorfor skulle hun det da?

Selv ville jeg ikke tatt med meg hverken filmstjerner, sports"idioter", tv-stjerner, husdyr, homser eller lignende på fest - hvis jeg ikke kjente dem da.

Poenget er at de andre spurte (Harald Eia, Nils Arne Eggen m.fl.) tok dette på en humoristisk måte, og Eia sa bl.a. at han ville våknet opp sammen med presten Egil Svartdahl. Dorthe-mor ble helt fanatisk og ville såvisst ikke bli koblet opp mot noe som hadde med homofili å gjøre. Men hele dama er jo ganske blond, da...

Annonse

Gjest down blondie

Poenget er at de andre spurte (Harald Eia, Nils Arne Eggen m.fl.) tok dette på en humoristisk måte, og Eia sa bl.a. at han ville våknet opp sammen med presten Egil Svartdahl. Dorthe-mor ble helt fanatisk og ville såvisst ikke bli koblet opp mot noe som hadde med homofili å gjøre. Men hele dama er jo ganske blond, da...

Skjønte ikke den koblingen der mellom intelligens og motvilje mot homofilen. Men, men ... jeg er kanskje for blond.

*LOL*

Men lillemus, har du ikke forstått at hun er mitt store forbilde ;o)

Hun er jo så lækker

Sitter du også å vifter sånn med beina i en lys sofa?

Glemmer aldri Jon Almås' parodi på henne, jeg lo så jeg grein!

Sitter du også å vifter sånn med beina i en lys sofa?

Glemmer aldri Jon Almås' parodi på henne, jeg lo så jeg grein!

Bare at sofaen min er grå :o) Og så har jeg likedan kjøpt blondt hår men ikke like mye brunkrem, ojsan, foundation mener jeg ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...