Gå til innhold

Auksjoner på nettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kroppogsjel

Handlet både på qxl og netthandelen. Qxl fra privatpers og lekegiganten er bra og alt etter avtale. Kjøpte elektronisk lekekjøkken som var bare dritten- selv om jenta var fornøyd.

Netthandlen- bra varer til en FANTASTISK pris. Fikk alt jeg trengte til ny-huset mitt + litt til for va 30% av det jeg måtte ha betalt i butikk. Anbefales!

Gjest netthandel

Altså ikke ja ja, men ja det har jeg gjort og ja, både varene og leveransen var etter forventning.

Det var på http://www.netthandelen.no

De selger så mye Bomann-merker, og jeg må si at jeg ikke har hørt om det tidligere ......

og så så mye nesehårklippere :o))))

Har fått litt "dilla" .... idag har jeg handlet, vekkeklokke m/projektor, vannkoker og vaffeljern.

Reagerte litt på "butikkprisen" på vannkokeren ... 1290,- ... hørtes så dyrt ut, føler at de kanskje plusser på litt ekstra ..... men men. Nå er det iallefall bare å vente på varene :o).

Annonse

De selger så mye Bomann-merker, og jeg må si at jeg ikke har hørt om det tidligere ......

og så så mye nesehårklippere :o))))

Har fått litt "dilla" .... idag har jeg handlet, vekkeklokke m/projektor, vannkoker og vaffeljern.

Reagerte litt på "butikkprisen" på vannkokeren ... 1290,- ... hørtes så dyrt ut, føler at de kanskje plusser på litt ekstra ..... men men. Nå er det iallefall bare å vente på varene :o).

Jeg har iallefall vært veldig fornøyd med den tingen jeg har kjøpt. Men nå har jeg jo ikke hatt den mer enn 3 ukers tid da. Vær forsiktig lett å bli besatt av sånn auksjon....

Gjest netthandel

Jeg har iallefall vært veldig fornøyd med den tingen jeg har kjøpt. Men nå har jeg jo ikke hatt den mer enn 3 ukers tid da. Vær forsiktig lett å bli besatt av sånn auksjon....

:o) jada, jeg skal ikke handle over evne.

Men det er jo en grei side å innom hvis det er noe spesielt en skal ha.

Kan skjønne at de som har litt handledilla kanskje får litt trøbbel ......

Uff ja... Jeg endte opp med noe jeg egentlig ikke trengte, men var jo både stilig og billig da :0)

Men jeg merker at prisene der har økt noe siden jeg begynte å handle der. Så det er tydelig at flere har "fått øynene opp" for denne auksjonen.

Ja, nå svarte jeg utifra min erfaring med en annen side (ebay). Etter å ha sett de andre svarene her, tok jeg en titt på netthandelen.no.

Så ikke særlig seriøst ut synes jeg. Ukjente merker, og diverse gebyrer i tillegg, pluss at alt skjer veldig fort. Der kan man nok komme til å gjøre tabber.

Gjest også netthandler

Ja, nå svarte jeg utifra min erfaring med en annen side (ebay). Etter å ha sett de andre svarene her, tok jeg en titt på netthandelen.no.

Så ikke særlig seriøst ut synes jeg. Ukjente merker, og diverse gebyrer i tillegg, pluss at alt skjer veldig fort. Der kan man nok komme til å gjøre tabber.

ebay .... hvor finnes den da ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...