Gjest BMW dud Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Heisann! Skrev et innlegg her for noen mnd siden med spørsmål om noen billige og bra BMW-verksteder i Sverige, og da i nærheten av Oslo. Fikk bare en link til gule sider i Sverige. Har nå ringt litt rundt og prisene er faktisk dyrere i Sverige enn i Norge!! Er det noen her som har hatt service på BMW'en sin i Sverige og hvor det er billigere enn i Norge? 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Har du råd til BMW har du råd til service ;-) 0 Siter
Gjest Micra Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Har du råd til BMW har du råd til service ;-) Han ha'kke det vettu, BMW'en har han fått av pappa! 0 Siter
Gjest BMW dud Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Han ha'kke det vettu, BMW'en har han fått av pappa! Har selvsagt råd til service i Norge, men når jeg hører venner og bekjente med Audi'er og Mercedes'er som sparer rundt 60% på å ta service i Sverige så er jeg selvsagt interessert... Og ja - det er jeg som har betalt for bilen selv! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Hallo. Vi har mitsubishi og satte den inn på merkeverk. i Uddevalla. Vi føler at det var verd turen. Vi betalte 8000 svenske kr. for full service, utskifting av registerreim og hele den pakka og nytt eksosanlegg. Det ville kostet langt mer her i byen! 0 Siter
u100062526 Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Tok bilen på verksted i Tyskland da jeg likevel var der på ferie. Byttet registerreim og et "hjul" regiterreimen løper over. Betalte 130 euro, i Norge hadde det blitt minst dobbelt så dyrt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.