Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har begynt og få kløe over det meste av kroppen, som en slags irritasjon. Merker at kroppen min er veldig varm, men ikke svett. Når jeg klør på de områdene det klør så er det akkurat som om jeg får små hudhevelser..sikkert pga. klør masse og kroppen er varm.. det er akkurat som om jeg får små nupper,små kuler på de områdene jeg klør på.

Kan dette være en slags allergi? Når det klør så er det ganske intenst..og jeg klør til det går over, men så kommer det en ny plass det klør.. ankler,tær,legger,ansikt og hodebunn..osv. Hva kan det være og hvem burde jeg henvende meg til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117821-kl%C3%B8e-p%C3%A5-kroppen/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det du beskriver kan være det som kalles for neller eller elveblest (uticaria på latin). Uten å se på det er det vanskelig å vite. Du skal hendvende deg til fastlegen din. Han eller hun vil kunne hendvise deg videre til en hudlege om nødvendig. Hvis du har allergi fra før og har noe antihistaminer hjemme kan det kanskje hjelpe. zinksalve er også kløestillende hvis det blir alt for plagsomt.

lykke til....og god bedring

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...