Gjest Musikkstudent Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Er d da min oppgave selv å kjøpe og betale for bioposer til matavfall? 0 Siter
Gjest Sollia Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Ja, seøvfølgelig er det ditt ansvar, på samme måte som det er ditt ansvar å kjøpe dopapir og såpe! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Utleier betaler for renovasjon, og da kommer søppelsekkene av seg selv. Om man bor et sted hvor matavfall blir samlet inn i bio-poser, så høres det ut som en gråsone, spør du meg. Hvor mye koster de posene? Hva med sekker til papirinnsamling? Hvis du ikke har det i hueleiekontrakten din, er det jo bare å spørre utleier? 0 Siter
Gjest sluffy Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Hva er bioposer? det er søppelposer som man sorterer matavfall i. har sett de gjør dette i Tromsø... ganske rart egentlig, å sortere matavfall 0 Siter
Gjest Snai Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 det er søppelposer som man sorterer matavfall i. har sett de gjør dette i Tromsø... ganske rart egentlig, å sortere matavfall Vi sorterer alt. Mat hit, plast dit, bølgepapp hit, papir dit, vanlig papp hit, hermetikk dit, konvolutter med vindu en annen plass en vanlig papir... Sukk! 0 Siter
Gjest sluffy Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Vi sorterer alt. Mat hit, plast dit, bølgepapp hit, papir dit, vanlig papp hit, hermetikk dit, konvolutter med vindu en annen plass en vanlig papir... Sukk! ufff å uff...... vi sorterer bare papir i en bøtte, vanlig rask i en, plast og metall i en. Stakkars for noe styr 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Ja, seøvfølgelig er det ditt ansvar, på samme måte som det er ditt ansvar å kjøpe dopapir og såpe! Nei, dette er ingen selvfølge. Bio-poser får utleieren antagelig gratis fra kommunen. 0 Siter
fresja Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Nei, dette er ingen selvfølge. Bio-poser får utleieren antagelig gratis fra kommunen. Bioposer må kjøpes i butikken... Orientering til de som ikke sorterer boss: Vi har en søppeldunk for papir, en for mat og en for restavfall. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 Bioposer må kjøpes i butikken... Orientering til de som ikke sorterer boss: Vi har en søppeldunk for papir, en for mat og en for restavfall. Det er veldig uvanlig isåfall. Alle de kommunene jeg vet om gir ut poser for matavfall. Og jeg burde vite, jeg har jobbet med sortering i hele sommer 0 Siter
fresja Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 Det er veldig uvanlig isåfall. Alle de kommunene jeg vet om gir ut poser for matavfall. Og jeg burde vite, jeg har jobbet med sortering i hele sommer Før, da vi ikke sorterte, ble store store svarte søppelsekker delt ut av kommunen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.