Gå til innhold

Jeg jobber i Telenor....


Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • soleil

    6

  • Grip

    5

  • mil1365380270

    3

  • Hawkwind

    2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt til du får bort telefondamen på kundesenteret. Tast en tast to tast tre i nesten 10 minutter og når du kommer fram, legger de på og du må starte på nytt.

mil1365380270
Skrevet

Nei, tror bare du er frekk og lite serviceinnstilt ;-)

Skrevet

.."Hvis du har spørsmål om faktura si": "faktura". FAKTUUURA!!

Har du prøvd å slå av og på pc? (Nei, jeg er komplett idiot og LIKER å høre på en elektronisk telefonsvarer)

Neida. Det er ikke din feil. Du er ikke hatet, men kundeservicen deres burde vært bedre.

Gjest Teledama
Skrevet

Nei, tror bare du er frekk og lite serviceinnstilt ;-)

Jo, men hvorfor skjære alle under en kam? Noen av oss prøver så godt vi kan for å rette opp folks inntrykk av oss!

Gjest Teledama
Skrevet

.."Hvis du har spørsmål om faktura si": "faktura". FAKTUUURA!!

Har du prøvd å slå av og på pc? (Nei, jeg er komplett idiot og LIKER å høre på en elektronisk telefonsvarer)

Neida. Det er ikke din feil. Du er ikke hatet, men kundeservicen deres burde vært bedre.

Jo, men det er ikke alle som kan mye om PC'er, og som ikke vet at dette kan løse endel problemer. Vi må jo starte på skratch, og "late som om" ingen kan noe! Hvis det er så enkelt som å slå av og på PC'en så er det ikke noe vits i å bruke masse tid på feilsøkinger...

mil1365380270
Skrevet

Jo, men hvorfor skjære alle under en kam? Noen av oss prøver så godt vi kan for å rette opp folks inntrykk av oss!

Skjønner det, men jeg er like skeptisk til dere, som jeg er til parkeringsvakter.

Men tvilen kommer dere til gode, innledningsvis er jeg hyggelig hver gang.

Tror det er det som gjør folk forbannet, nemlig at de i andre enden ikke forsøker å være hyggelige/høflige, enda du er det...

Skrevet

Jo, men det er ikke alle som kan mye om PC'er, og som ikke vet at dette kan løse endel problemer. Vi må jo starte på skratch, og "late som om" ingen kan noe! Hvis det er så enkelt som å slå av og på PC'en så er det ikke noe vits i å bruke masse tid på feilsøkinger...

Nei, men poenget mitt er at denne telefonsvareren dere bruker er veldig irriterende og tidkrevende. Dere undervurderer kundene litt.

Man gidder ikke ringe den kundeservicetelefonen før man er pokka nødt og da har man som regel prøvd mange ting først.

Man bør få snakke med en kundebehandler raskere.

Det ksoter en del å ringe disse telefonene, i tillegg til at man betaler mye både for fasttelefon, adsl og kanskje mobil-abbonement i tillegg.

Nedlastingsgrensa på adsl er også teit. Prisene burde vært lavere og Telenor har mye av skylda for at prisene er som de er når det gjelder slike tjenester.

Det er ikke DIN feil. Du kan sikkert være verdens beste kundebehandler.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg opplever at når jeg E N D E L I G kommer frem, møter jeg masse hyggelige mennesker, men det S K J E R jo aldri noe....

Glad jeg ikke jobber der!

Gjest Munkelus
Skrevet

Ja, hvis du sitter på jobb å skriver på DOL ;)

Gjest Nå er det min turnus til og ha nattevakt
Skrevet

Ja, hvis du sitter på jobb å skriver på DOL ;)

er det rart ting tar lang tid før man får kundebehandlern på tråden. *ler*

Jeg har ikke tid til og sitte på DOL og jobbe samtidig.

Men det gjelder kanskje bare meg?

Har akuratt stått opp fra nattevakt, om noen skulle tro jeg jobbet nå.

mil1365380270
Skrevet

Jeg opplever at når jeg E N D E L I G kommer frem, møter jeg masse hyggelige mennesker, men det S K J E R jo aldri noe....

Glad jeg ikke jobber der!

Mener ikke at jeg aldri møter hyggelige mennesker, men jevnt over, er standarden på servicen helt lavmål.

Det som skal skje, skjer ikke. Eller det skjer noe annet, som ingen har kontroll over.

Når du må ringe tilbake, må du sette en ny person inn i saken??

Har fortsatt mitt gamle navn, etter fire år. Orker ikke prøve mer, har sendt faks, og ringt tre ganger...

Telenor har stengt mobilen min to somre på rad, fordi en vikar hos posten hadde gjort feil. Spurte om de ikke kunne ringe meg før de stengte abbonnementet, for jeg er jobbmessig avhengig av mobilen? Nei, de satt ikke inne med de opplysningene!!! Hæ???

Flyttet, og telefonregningene ble borte igjen. Fikk beskjed om å melde adresseendring til en faks. Etter å har ringt og fakset for andre gang det skjedde, får vi beskjed om at "de" ikke gjør feil, det går automatisk, så vi kan ikke ha sendt faksen???

Hvordan er kundene, da? Er de hyggelige?

Gjest Teledama
Skrevet

Nei, men poenget mitt er at denne telefonsvareren dere bruker er veldig irriterende og tidkrevende. Dere undervurderer kundene litt.

Man gidder ikke ringe den kundeservicetelefonen før man er pokka nødt og da har man som regel prøvd mange ting først.

Man bør få snakke med en kundebehandler raskere.

Det ksoter en del å ringe disse telefonene, i tillegg til at man betaler mye både for fasttelefon, adsl og kanskje mobil-abbonement i tillegg.

Nedlastingsgrensa på adsl er også teit. Prisene burde vært lavere og Telenor har mye av skylda for at prisene er som de er når det gjelder slike tjenester.

Det er ikke DIN feil. Du kan sikkert være verdens beste kundebehandler.

Telenor har IKKE noe av skylda for prisene! Det er Post-og Teletilsynet som justerer prisene på telemarkedet! Og Telenor blir voktet med haukeblikk, fordi vi er tidligere monopolister, så ikke tro at vi kan ta oss noen friheter på den fronten!!

Skrevet

Telenor har IKKE noe av skylda for prisene! Det er Post-og Teletilsynet som justerer prisene på telemarkedet! Og Telenor blir voktet med haukeblikk, fordi vi er tidligere monopolister, så ikke tro at vi kan ta oss noen friheter på den fronten!!

Det der er bare tull og det vet du.

Gjest Teledama
Skrevet

Det der er bare tull og det vet du.

Jeg jobber i Telenor, så jeg regner med at jeg har litt mer informasjon om det enn deg!

Gjest Hahahahaha.....
Skrevet

Jeg jobber i Telenor, så jeg regner med at jeg har litt mer informasjon om det enn deg!

Dere er ikke skyld i prisene? Hahahaha! Nå må du ikke la meg dø av latter her, altså...

Gjest Teledama
Skrevet

Dere er ikke skyld i prisene? Hahahaha! Nå må du ikke la meg dø av latter her, altså...

Jo du må gjerne dø av latter for min del, men kom med grunner til at du mener at det er vi som bestemmer dem da...

Skrevet

hater ikke deg - med mindre du er den som er ansvarlig for kundeservice og/eller priser i systemet der *s*

Skrevet

Stakkar, du får sikkert mye kjeft av kundene på jobb?? Eller skjønner de fleste at det er systemet det er noe galt med, og ikke de ansatte?

Gjest Teledama
Skrevet

Stakkar, du får sikkert mye kjeft av kundene på jobb?? Eller skjønner de fleste at det er systemet det er noe galt med, og ikke de ansatte?

Kundene har desverre lett for å bli personlige! Det er vi som snakker med kundene som blir hoggestabber! Jeg klarer som regel å ta det med humør, men det har hendt at jeg kunde har revet med helt fra hverandre....det er ikke lett å distansere seg bestandig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...