Gå til innhold

Jeg jobber i Telenor....


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • soleil

    6

  • Grip

    5

  • mil1365380270

    3

  • Hawkwind

    2

Mest aktive i denne tråden

.."Hvis du har spørsmål om faktura si": "faktura". FAKTUUURA!!

Har du prøvd å slå av og på pc? (Nei, jeg er komplett idiot og LIKER å høre på en elektronisk telefonsvarer)

Neida. Det er ikke din feil. Du er ikke hatet, men kundeservicen deres burde vært bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710277
Del på andre sider

Gjest Teledama

.."Hvis du har spørsmål om faktura si": "faktura". FAKTUUURA!!

Har du prøvd å slå av og på pc? (Nei, jeg er komplett idiot og LIKER å høre på en elektronisk telefonsvarer)

Neida. Det er ikke din feil. Du er ikke hatet, men kundeservicen deres burde vært bedre.

Jo, men det er ikke alle som kan mye om PC'er, og som ikke vet at dette kan løse endel problemer. Vi må jo starte på skratch, og "late som om" ingen kan noe! Hvis det er så enkelt som å slå av og på PC'en så er det ikke noe vits i å bruke masse tid på feilsøkinger...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710282
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Jo, men hvorfor skjære alle under en kam? Noen av oss prøver så godt vi kan for å rette opp folks inntrykk av oss!

Skjønner det, men jeg er like skeptisk til dere, som jeg er til parkeringsvakter.

Men tvilen kommer dere til gode, innledningsvis er jeg hyggelig hver gang.

Tror det er det som gjør folk forbannet, nemlig at de i andre enden ikke forsøker å være hyggelige/høflige, enda du er det...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710293
Del på andre sider

Jo, men det er ikke alle som kan mye om PC'er, og som ikke vet at dette kan løse endel problemer. Vi må jo starte på skratch, og "late som om" ingen kan noe! Hvis det er så enkelt som å slå av og på PC'en så er det ikke noe vits i å bruke masse tid på feilsøkinger...

Nei, men poenget mitt er at denne telefonsvareren dere bruker er veldig irriterende og tidkrevende. Dere undervurderer kundene litt.

Man gidder ikke ringe den kundeservicetelefonen før man er pokka nødt og da har man som regel prøvd mange ting først.

Man bør få snakke med en kundebehandler raskere.

Det ksoter en del å ringe disse telefonene, i tillegg til at man betaler mye både for fasttelefon, adsl og kanskje mobil-abbonement i tillegg.

Nedlastingsgrensa på adsl er også teit. Prisene burde vært lavere og Telenor har mye av skylda for at prisene er som de er når det gjelder slike tjenester.

Det er ikke DIN feil. Du kan sikkert være verdens beste kundebehandler.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710294
Del på andre sider

Gjest Nå er det min turnus til og ha nattevakt

Ja, hvis du sitter på jobb å skriver på DOL ;)

er det rart ting tar lang tid før man får kundebehandlern på tråden. *ler*

Jeg har ikke tid til og sitte på DOL og jobbe samtidig.

Men det gjelder kanskje bare meg?

Har akuratt stått opp fra nattevakt, om noen skulle tro jeg jobbet nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710326
Del på andre sider

mil1365380270

Jeg opplever at når jeg E N D E L I G kommer frem, møter jeg masse hyggelige mennesker, men det S K J E R jo aldri noe....

Glad jeg ikke jobber der!

Mener ikke at jeg aldri møter hyggelige mennesker, men jevnt over, er standarden på servicen helt lavmål.

Det som skal skje, skjer ikke. Eller det skjer noe annet, som ingen har kontroll over.

Når du må ringe tilbake, må du sette en ny person inn i saken??

Har fortsatt mitt gamle navn, etter fire år. Orker ikke prøve mer, har sendt faks, og ringt tre ganger...

Telenor har stengt mobilen min to somre på rad, fordi en vikar hos posten hadde gjort feil. Spurte om de ikke kunne ringe meg før de stengte abbonnementet, for jeg er jobbmessig avhengig av mobilen? Nei, de satt ikke inne med de opplysningene!!! Hæ???

Flyttet, og telefonregningene ble borte igjen. Fikk beskjed om å melde adresseendring til en faks. Etter å har ringt og fakset for andre gang det skjedde, får vi beskjed om at "de" ikke gjør feil, det går automatisk, så vi kan ikke ha sendt faksen???

Hvordan er kundene, da? Er de hyggelige?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710327
Del på andre sider

Gjest Teledama

Nei, men poenget mitt er at denne telefonsvareren dere bruker er veldig irriterende og tidkrevende. Dere undervurderer kundene litt.

Man gidder ikke ringe den kundeservicetelefonen før man er pokka nødt og da har man som regel prøvd mange ting først.

Man bør få snakke med en kundebehandler raskere.

Det ksoter en del å ringe disse telefonene, i tillegg til at man betaler mye både for fasttelefon, adsl og kanskje mobil-abbonement i tillegg.

Nedlastingsgrensa på adsl er også teit. Prisene burde vært lavere og Telenor har mye av skylda for at prisene er som de er når det gjelder slike tjenester.

Det er ikke DIN feil. Du kan sikkert være verdens beste kundebehandler.

Telenor har IKKE noe av skylda for prisene! Det er Post-og Teletilsynet som justerer prisene på telemarkedet! Og Telenor blir voktet med haukeblikk, fordi vi er tidligere monopolister, så ikke tro at vi kan ta oss noen friheter på den fronten!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710333
Del på andre sider

Annonse

Telenor har IKKE noe av skylda for prisene! Det er Post-og Teletilsynet som justerer prisene på telemarkedet! Og Telenor blir voktet med haukeblikk, fordi vi er tidligere monopolister, så ikke tro at vi kan ta oss noen friheter på den fronten!!

Det der er bare tull og det vet du.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710334
Del på andre sider

Gjest Teledama

Stakkar, du får sikkert mye kjeft av kundene på jobb?? Eller skjønner de fleste at det er systemet det er noe galt med, og ikke de ansatte?

Kundene har desverre lett for å bli personlige! Det er vi som snakker med kundene som blir hoggestabber! Jeg klarer som regel å ta det med humør, men det har hendt at jeg kunde har revet med helt fra hverandre....det er ikke lett å distansere seg bestandig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710366
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...