Gjest Teledama Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hater dere meg alle sammen da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Helt til du får bort telefondamen på kundesenteret. Tast en tast to tast tre i nesten 10 minutter og når du kommer fram, legger de på og du må starte på nytt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nei, tror bare du er frekk og lite serviceinnstilt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 .."Hvis du har spørsmål om faktura si": "faktura". FAKTUUURA!! Har du prøvd å slå av og på pc? (Nei, jeg er komplett idiot og LIKER å høre på en elektronisk telefonsvarer) Neida. Det er ikke din feil. Du er ikke hatet, men kundeservicen deres burde vært bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teledama Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nei, tror bare du er frekk og lite serviceinnstilt ;-) Jo, men hvorfor skjære alle under en kam? Noen av oss prøver så godt vi kan for å rette opp folks inntrykk av oss! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teledama Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 .."Hvis du har spørsmål om faktura si": "faktura". FAKTUUURA!! Har du prøvd å slå av og på pc? (Nei, jeg er komplett idiot og LIKER å høre på en elektronisk telefonsvarer) Neida. Det er ikke din feil. Du er ikke hatet, men kundeservicen deres burde vært bedre. Jo, men det er ikke alle som kan mye om PC'er, og som ikke vet at dette kan løse endel problemer. Vi må jo starte på skratch, og "late som om" ingen kan noe! Hvis det er så enkelt som å slå av og på PC'en så er det ikke noe vits i å bruke masse tid på feilsøkinger... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jo, men hvorfor skjære alle under en kam? Noen av oss prøver så godt vi kan for å rette opp folks inntrykk av oss! Skjønner det, men jeg er like skeptisk til dere, som jeg er til parkeringsvakter. Men tvilen kommer dere til gode, innledningsvis er jeg hyggelig hver gang. Tror det er det som gjør folk forbannet, nemlig at de i andre enden ikke forsøker å være hyggelige/høflige, enda du er det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jo, men det er ikke alle som kan mye om PC'er, og som ikke vet at dette kan løse endel problemer. Vi må jo starte på skratch, og "late som om" ingen kan noe! Hvis det er så enkelt som å slå av og på PC'en så er det ikke noe vits i å bruke masse tid på feilsøkinger... Nei, men poenget mitt er at denne telefonsvareren dere bruker er veldig irriterende og tidkrevende. Dere undervurderer kundene litt. Man gidder ikke ringe den kundeservicetelefonen før man er pokka nødt og da har man som regel prøvd mange ting først. Man bør få snakke med en kundebehandler raskere. Det ksoter en del å ringe disse telefonene, i tillegg til at man betaler mye både for fasttelefon, adsl og kanskje mobil-abbonement i tillegg. Nedlastingsgrensa på adsl er også teit. Prisene burde vært lavere og Telenor har mye av skylda for at prisene er som de er når det gjelder slike tjenester. Det er ikke DIN feil. Du kan sikkert være verdens beste kundebehandler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kroppogsjel Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg opplever at når jeg E N D E L I G kommer frem, møter jeg masse hyggelige mennesker, men det S K J E R jo aldri noe.... Glad jeg ikke jobber der! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Munkelus Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Ja, hvis du sitter på jobb å skriver på DOL 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nå er det min turnus til og ha nattevakt Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Ja, hvis du sitter på jobb å skriver på DOL er det rart ting tar lang tid før man får kundebehandlern på tråden. *ler* Jeg har ikke tid til og sitte på DOL og jobbe samtidig. Men det gjelder kanskje bare meg? Har akuratt stått opp fra nattevakt, om noen skulle tro jeg jobbet nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg opplever at når jeg E N D E L I G kommer frem, møter jeg masse hyggelige mennesker, men det S K J E R jo aldri noe.... Glad jeg ikke jobber der! Mener ikke at jeg aldri møter hyggelige mennesker, men jevnt over, er standarden på servicen helt lavmål. Det som skal skje, skjer ikke. Eller det skjer noe annet, som ingen har kontroll over. Når du må ringe tilbake, må du sette en ny person inn i saken?? Har fortsatt mitt gamle navn, etter fire år. Orker ikke prøve mer, har sendt faks, og ringt tre ganger... Telenor har stengt mobilen min to somre på rad, fordi en vikar hos posten hadde gjort feil. Spurte om de ikke kunne ringe meg før de stengte abbonnementet, for jeg er jobbmessig avhengig av mobilen? Nei, de satt ikke inne med de opplysningene!!! Hæ??? Flyttet, og telefonregningene ble borte igjen. Fikk beskjed om å melde adresseendring til en faks. Etter å har ringt og fakset for andre gang det skjedde, får vi beskjed om at "de" ikke gjør feil, det går automatisk, så vi kan ikke ha sendt faksen??? Hvordan er kundene, da? Er de hyggelige? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teledama Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nei, men poenget mitt er at denne telefonsvareren dere bruker er veldig irriterende og tidkrevende. Dere undervurderer kundene litt. Man gidder ikke ringe den kundeservicetelefonen før man er pokka nødt og da har man som regel prøvd mange ting først. Man bør få snakke med en kundebehandler raskere. Det ksoter en del å ringe disse telefonene, i tillegg til at man betaler mye både for fasttelefon, adsl og kanskje mobil-abbonement i tillegg. Nedlastingsgrensa på adsl er også teit. Prisene burde vært lavere og Telenor har mye av skylda for at prisene er som de er når det gjelder slike tjenester. Det er ikke DIN feil. Du kan sikkert være verdens beste kundebehandler. Telenor har IKKE noe av skylda for prisene! Det er Post-og Teletilsynet som justerer prisene på telemarkedet! Og Telenor blir voktet med haukeblikk, fordi vi er tidligere monopolister, så ikke tro at vi kan ta oss noen friheter på den fronten!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Telenor har IKKE noe av skylda for prisene! Det er Post-og Teletilsynet som justerer prisene på telemarkedet! Og Telenor blir voktet med haukeblikk, fordi vi er tidligere monopolister, så ikke tro at vi kan ta oss noen friheter på den fronten!! Det der er bare tull og det vet du. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teledama Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det der er bare tull og det vet du. Jeg jobber i Telenor, så jeg regner med at jeg har litt mer informasjon om det enn deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hahahahaha..... Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg jobber i Telenor, så jeg regner med at jeg har litt mer informasjon om det enn deg! Dere er ikke skyld i prisene? Hahahaha! Nå må du ikke la meg dø av latter her, altså... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teledama Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Dere er ikke skyld i prisene? Hahahaha! Nå må du ikke la meg dø av latter her, altså... Jo du må gjerne dø av latter for min del, men kom med grunner til at du mener at det er vi som bestemmer dem da... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 hater ikke deg - med mindre du er den som er ansvarlig for kundeservice og/eller priser i systemet der *s* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
terningkast6 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Stakkar, du får sikkert mye kjeft av kundene på jobb?? Eller skjønner de fleste at det er systemet det er noe galt med, og ikke de ansatte? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teledama Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Stakkar, du får sikkert mye kjeft av kundene på jobb?? Eller skjønner de fleste at det er systemet det er noe galt med, og ikke de ansatte? Kundene har desverre lett for å bli personlige! Det er vi som snakker med kundene som blir hoggestabber! Jeg klarer som regel å ta det med humør, men det har hendt at jeg kunde har revet med helt fra hverandre....det er ikke lett å distansere seg bestandig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/#findComment-710366 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.