Gå til innhold

Jeg jobber i Telenor....


Anbefalte innlegg

Telenor har IKKE noe av skylda for prisene! Det er Post-og Teletilsynet som justerer prisene på telemarkedet! Og Telenor blir voktet med haukeblikk, fordi vi er tidligere monopolister, så ikke tro at vi kan ta oss noen friheter på den fronten!!

Telenor bestemmer selvsagt selv prisene, men er underlagt samme regime som alle andre, store aktører. Man er f.eks. vàr for kryssubsidiering.

Post- og teletilsynet eller hva det heter, har nok en finger med i spillet i prisingen mellom Telenor og andre operatører, som leier tjenester av Telenor. Så vidt jeg vet skal denne prisingen være kostnadsbasert, men det er jo en utfordring (hva koster det å sende data over linje?).

Så du må nok sjekke en gang til, kanskje litt "høyere opp i etasjene".

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • soleil

    6

  • Grip

    5

  • mil1365380270

    3

  • Hawkwind

    2

Mest aktive i denne tråden

Kundene har desverre lett for å bli personlige! Det er vi som snakker med kundene som blir hoggestabber! Jeg klarer som regel å ta det med humør, men det har hendt at jeg kunde har revet med helt fra hverandre....det er ikke lett å distansere seg bestandig.

Jeg betaler noen kroner for å være prioritert kunde. Aldri ventetid og bare blide folk.

Annonse

Gjest helsesekretær

Jeg betaler noen kroner for å være prioritert kunde. Aldri ventetid og bare blide folk.

Hmmm, kanskje det var en ide for legesenteret jeg jobber på?? Betal 3000 ekstra i året og du får spesialservice og kortere ventetid.

Skal lufte det for sjefen på mandag.

Hmmm, kanskje det var en ide for legesenteret jeg jobber på?? Betal 3000 ekstra i året og du får spesialservice og kortere ventetid.

Skal lufte det for sjefen på mandag.

Det er gammelt nytt. Mange av oss har i flere år benyttet private legetjenester for å slippe kø. Mot betaling naturligvis.

Telenor har IKKE noe av skylda for prisene! Det er Post-og Teletilsynet som justerer prisene på telemarkedet! Og Telenor blir voktet med haukeblikk, fordi vi er tidligere monopolister, så ikke tro at vi kan ta oss noen friheter på den fronten!!

Hmmm...sist Post- og Teletilsynet grep inn, var vel da Telenor overpriset sine tjenester grovt.

Var i Danmark forrige helg, og så man reklamerte med fast pris på SMS der på 20 øre.

Og undres på hva som gjør at det er såpass mye rimeligere for teleoperatørene i Danmark å sette opp og drifte det nødvendige datautstyret enn det er i Norge.

At telefoni må være dyrere er man innforstått med, grunnet lengre nett med ledninger - men SMS...?

Hvilke andre forhold enn drift og innkjøp i Telenor er det egentlig som regulerer den biten?

Sikkert. Men kundeservicen til vanlige kunder er for dårlig med tanke på prisene de tar for sine tjenester.

Det er godt mulig.

Hvis produkt og service er dårligere enn hva man kan forvente ut fra prisen, vil Telenor normalt bli straffet ved at kundene velger andre leverandører.

Å skifte teleleverandør er jo i dag en smal sak.

Det er godt mulig.

Hvis produkt og service er dårligere enn hva man kan forvente ut fra prisen, vil Telenor normalt bli straffet ved at kundene velger andre leverandører.

Å skifte teleleverandør er jo i dag en smal sak.

Feks. i forhold til ADSL er ikke det en smal sak. Alle bor ikke i strøk hvor det er andre valgmuligheter.

Annonse

Gjest tidligere Telenor-ansatt

Nei. Selvfølgelig ikke. Misfornøyde kunder kan mange møte. Telenors renommé, er ikke identisk med ditt rykte, selv om det sikkert finnes idioter som tror det også.

Savner ikke tiden i Telenor. Opplevde utrolig mange frustrasjoner, ikke på grunn av kunder, men sjefer med "fiks" virklighetsoppfatning. Ble veldig nedtrykt av den vonde måten de behandlet underordnede på.

Du har min medfølelse og jeg syntes opprikitg synn på deg.

Du må slite med monopolist-myter som henger igjen fra gamle dager.

Telenor selger moderne teknologiske tjenester til den store mengden privatpersoner i Norge, som den gjennomsnittelige kunde har lite greie på.

Tipper svært mange henvendelser er ting som egentlig ikke angår Telenor i det hele tatt? Men hvordan forklare det? Når det eneste kunden kan få sagt er "det er ikke som det skal", og Telenor er nærmest til å angripe.

Telenor fakturerer 100.000-vis av kunder for tjenester som hver koster 10-ører.. (1 stk sms kr 0,69.. 1 stk tlf samtale, 2 minutter, dato klokkeslett, kr 0,91.. osv..). Vil anta det blir enorme mengder henvendelser av slikt.

Selv har jeg ingenting med Telenor å gjøre, men kan tenke meg hvordan det er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...