Grip Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Telenor har IKKE noe av skylda for prisene! Det er Post-og Teletilsynet som justerer prisene på telemarkedet! Og Telenor blir voktet med haukeblikk, fordi vi er tidligere monopolister, så ikke tro at vi kan ta oss noen friheter på den fronten!! Telenor bestemmer selvsagt selv prisene, men er underlagt samme regime som alle andre, store aktører. Man er f.eks. vàr for kryssubsidiering. Post- og teletilsynet eller hva det heter, har nok en finger med i spillet i prisingen mellom Telenor og andre operatører, som leier tjenester av Telenor. Så vidt jeg vet skal denne prisingen være kostnadsbasert, men det er jo en utfordring (hva koster det å sende data over linje?). Så du må nok sjekke en gang til, kanskje litt "høyere opp i etasjene". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grip Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Kundene har desverre lett for å bli personlige! Det er vi som snakker med kundene som blir hoggestabber! Jeg klarer som regel å ta det med humør, men det har hendt at jeg kunde har revet med helt fra hverandre....det er ikke lett å distansere seg bestandig. Jeg betaler noen kroner for å være prioritert kunde. Aldri ventetid og bare blide folk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hahahahaha..... Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jo du må gjerne dø av latter for min del, men kom med grunner til at du mener at det er vi som bestemmer dem da... Det er selvsagt ikke DU som bestemmer det, men selve Telenor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg betaler noen kroner for å være prioritert kunde. Aldri ventetid og bare blide folk. Det sier litt at man må betale EKSTRA for å få god kundeservice. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teledama Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg betaler noen kroner for å være prioritert kunde. Aldri ventetid og bare blide folk. Tusen takk! Den Pri1 ordningen har vi faktisk fått masse ros for! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helt enig! Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Tusen takk! Den Pri1 ordningen har vi faktisk fått masse ros for! Jeg sier det samme som soleil: Når man må BETALE for å få en grei kundeservice, da er det noe som er galt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helsesekretær Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg betaler noen kroner for å være prioritert kunde. Aldri ventetid og bare blide folk. Hmmm, kanskje det var en ide for legesenteret jeg jobber på?? Betal 3000 ekstra i året og du får spesialservice og kortere ventetid. Skal lufte det for sjefen på mandag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grip Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det sier litt at man må betale EKSTRA for å få god kundeservice. Differensiert kundeservice er jo vanlig på mange andre områder også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grip Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hmmm, kanskje det var en ide for legesenteret jeg jobber på?? Betal 3000 ekstra i året og du får spesialservice og kortere ventetid. Skal lufte det for sjefen på mandag. Det er gammelt nytt. Mange av oss har i flere år benyttet private legetjenester for å slippe kø. Mot betaling naturligvis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Telenor har IKKE noe av skylda for prisene! Det er Post-og Teletilsynet som justerer prisene på telemarkedet! Og Telenor blir voktet med haukeblikk, fordi vi er tidligere monopolister, så ikke tro at vi kan ta oss noen friheter på den fronten!! Hmmm...sist Post- og Teletilsynet grep inn, var vel da Telenor overpriset sine tjenester grovt. Var i Danmark forrige helg, og så man reklamerte med fast pris på SMS der på 20 øre. Og undres på hva som gjør at det er såpass mye rimeligere for teleoperatørene i Danmark å sette opp og drifte det nødvendige datautstyret enn det er i Norge. At telefoni må være dyrere er man innforstått med, grunnet lengre nett med ledninger - men SMS...? Hvilke andre forhold enn drift og innkjøp i Telenor er det egentlig som regulerer den biten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Differensiert kundeservice er jo vanlig på mange andre områder også. Sikkert. Men kundeservicen til vanlige kunder er for dårlig med tanke på prisene de tar for sine tjenester. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grip Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Sikkert. Men kundeservicen til vanlige kunder er for dårlig med tanke på prisene de tar for sine tjenester. Det er godt mulig. Hvis produkt og service er dårligere enn hva man kan forvente ut fra prisen, vil Telenor normalt bli straffet ved at kundene velger andre leverandører. Å skifte teleleverandør er jo i dag en smal sak. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det er godt mulig. Hvis produkt og service er dårligere enn hva man kan forvente ut fra prisen, vil Telenor normalt bli straffet ved at kundene velger andre leverandører. Å skifte teleleverandør er jo i dag en smal sak. Feks. i forhold til ADSL er ikke det en smal sak. Alle bor ikke i strøk hvor det er andre valgmuligheter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest psykopatruljen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Ikke vi i psykopatruljen! Rop på oss! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidligere Telenor-ansatt Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nei. Selvfølgelig ikke. Misfornøyde kunder kan mange møte. Telenors renommé, er ikke identisk med ditt rykte, selv om det sikkert finnes idioter som tror det også. Savner ikke tiden i Telenor. Opplevde utrolig mange frustrasjoner, ikke på grunn av kunder, men sjefer med "fiks" virklighetsoppfatning. Ble veldig nedtrykt av den vonde måten de behandlet underordnede på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Logitechmusa Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nei, men jeg håper for din del det ikke var deg jeg traff på telefon da det ble ringt for sjette gang på fire måneder for å få oss til å flytte fasttelefonen tilbake til Telenor. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenny Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Du har min medfølelse og jeg syntes opprikitg synn på deg. Du må slite med monopolist-myter som henger igjen fra gamle dager. Telenor selger moderne teknologiske tjenester til den store mengden privatpersoner i Norge, som den gjennomsnittelige kunde har lite greie på. Tipper svært mange henvendelser er ting som egentlig ikke angår Telenor i det hele tatt? Men hvordan forklare det? Når det eneste kunden kan få sagt er "det er ikke som det skal", og Telenor er nærmest til å angripe. Telenor fakturerer 100.000-vis av kunder for tjenester som hver koster 10-ører.. (1 stk sms kr 0,69.. 1 stk tlf samtale, 2 minutter, dato klokkeslett, kr 0,91.. osv..). Vil anta det blir enorme mengder henvendelser av slikt. Selv har jeg ingenting med Telenor å gjøre, men kan tenke meg hvordan det er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710506 Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Neida. Jeg verken elsker eller hater deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mimremimre Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Njet. Missunnelig. Savner jobben jeg engang hadde med forretnings/konseptutvikling i en av de mer spennende Telenor-avleggerne. Store budsjetter, mye makt, umiddelbar feedback, hyggelige kolleger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sluffy Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det sier litt at man må betale EKSTRA for å få god kundeservice. Ja fy flate!! Alle kunder burde da være like viktige. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117842-jeg-jobber-i-telenor/page/2/#findComment-710665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.