Gå til innhold

Jeg jobber i Telenor....

Anbefalte innlegg

Nope, jeg hater hverken deg eller dine kolleger.

Prater med Telenoransatte på alle arbeidsdager. Det er stort sett de sammen som går igjen, men av og til dukker det opp en ny stemme.

Alle har de sine særegenheter, men er koselige hele bunten. Det var en som irriterte meg noe voldsomt til å begynne med, han har nemlig den uvanen å bruke fornavnet til den han prater med i hver eneste setning. Har vent meg til det nå da, og synes han er en likandes kar :)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• soleil

6

• Grip

5

• mil1365380270

3

• Hawkwind

2

Mest aktive i denne tråden

Hater er vel et sterkt ord, men hvis jeg jobber i en bedrift jeg ikke kan stå inne for minst 70% av det de gjør/yter overfor kundene sine, så hadde jeg funnet meg en annen jobb.

Jeg tar det som en selvølge at når du jobber i telenor, så digger du telenor.

Det gjør ikke jeg ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...