Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som jeg har påpekt, så kan man ikke "integrere" så lenge man insisterer på å forskjellsbehandle de to gruppene. Så lenge du forskjellsbehandler (og påpeker alle forskjellene) så saboterer du integrasjonen.

Og så hyler du om at "de vil ikke integreres"!

Med vennlig hilsen

Min erfaring er at det ikke er nordmenn som fremelsker forskjellene. Det gjør fremmedkulturelle innvandrere veldig godt på egenhånd.

Dine påstander og årsakssammenhenger er feilaktige.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• Grip

16

• Goliath

4

• conan

3

Mest aktive i denne tråden

Min erfaring er at det ikke er nordmenn som fremelsker forskjellene. Det gjør fremmedkulturelle innvandrere veldig godt på egenhånd.

Dine påstander og årsakssammenhenger er feilaktige.

At enkelte av dem gjør det, berettiger ikke at DU gjør det samme!

Med vennlig hilsen

At enkelte av dem gjør det, berettiger ikke at DU gjør det samme!

Med vennlig hilsen

Jeg har hele tiden advart mot forskjellene som vokser fram som en følge av den vanvittige innvandringspolitikken.

Det ville glede meg meget om innvandrerne ble integrert i det norske samfunn og tok til seg de basisverdier vårt samfunn bygger på.

Jeg har hele tiden advart mot forskjellene som vokser fram som en følge av den vanvittige innvandringspolitikken.

Det ville glede meg meget om innvandrerne ble integrert i det norske samfunn og tok til seg de basisverdier vårt samfunn bygger på.

Forskjellene vokser ikke frem av innvandringspolitikken, men av din "oss" og "dem" holdning.

Med vennlig hilsen

Forskjellene vokser ikke frem av innvandringspolitikken, men av din "oss" og "dem" holdning.

Med vennlig hilsen

Dem og oss-holdningen kommer som en konsekvens av en ukontrollert og dramtisk innvandring.

Nordmenn er et gjestmildt og forstandig folkeferd, og vi har alltid tatt godt i mot fremmede som har villet slå seg til her. Når tilstrømningen av fremmedkulturelle antar dimensjoner av okkupasjon, går nordmenn i baklås.

Vi har dessverre bare sett begynnelsen på elendigheten.

Dem og oss-holdningen kommer som en konsekvens av en ukontrollert og dramtisk innvandring.

Nordmenn er et gjestmildt og forstandig folkeferd, og vi har alltid tatt godt i mot fremmede som har villet slå seg til her. Når tilstrømningen av fremmedkulturelle antar dimensjoner av okkupasjon, går nordmenn i baklås.

Vi har dessverre bare sett begynnelsen på elendigheten.

*ler*

Jannicke (hva det enn er hun heter) påstår hun har blitt bortført av romvesener, og du tror du har blitt okkupert... Er dere beslektet?

Med vennlig hilsen

Annonse

*ler*

Jannicke (hva det enn er hun heter) påstår hun har blitt bortført av romvesener, og du tror du har blitt okkupert... Er dere beslektet?

Med vennlig hilsen

Sør, da. Når du er på dette stillet, blir det bare perfiditeter og tullprat på deg. Vennligst forsøkt å holde deg til saken.

Sør, da. Når du er på dette stillet, blir det bare perfiditeter og tullprat på deg. Vennligst forsøkt å holde deg til saken.

Det var da vitterlig du som begynte med dine fantasifulle tulle-påstander om "innvandringen er ute av kontroll"....

Med vennlig hilsen

Det var da vitterlig du som begynte med dine fantasifulle tulle-påstander om "innvandringen er ute av kontroll"....

Med vennlig hilsen

Jeg har gjennom grundig argumentasjon og henvisninger til fakta, konkludert slik du nevner.

Fra din side finner jeg ingenting annet enn besvergelser og at folk må "endre holdning".

Jeg har gjennom grundig argumentasjon og henvisninger til fakta, konkludert slik du nevner.

Fra din side finner jeg ingenting annet enn besvergelser og at folk må "endre holdning".

*ler*

Du har ikke gjort noe annet enn å dumme deg ut med hysteriske påstander om "innvandringen er ute av kontroll" og idioti om folks hudfarge.

Med vennlig hilsen

*ler*

Du har ikke gjort noe annet enn å dumme deg ut med hysteriske påstander om "innvandringen er ute av kontroll" og idioti om folks hudfarge.

Med vennlig hilsen

Jaja, sør. Når du er i dette hjørnet, er det vanskelig å få noe vettugt ut av deg.

Vi får ta det igjen en annen dag.

Jaja, sør. Når du er i dette hjørnet, er det vanskelig å få noe vettugt ut av deg.

Vi får ta det igjen en annen dag.

Igjen - du startet vitsingen med "innvandringen er ute av kontroll" påstanden. Den var underholdene, jeg vedgår det!

Med vennlig hilsen

Annonse

Har du hørt nyhetene i dag om tannpleien til de eldre i ulike institusjoner?

Det får meg til å lure svært på hvem de har spurt når de gjennomførte den undersøkelsen du viser til her....

Hvordan er tannpleien i institusjonene i Storbritannia?

Hvordan er tannpleien i institusjonene i Storbritannia?

Storbritannia??

Sviktende tilbud i den offentlige eldreomsorg, er et problem for nordmenn, og må løses i Norge.

Storbritannia? My god, sør. Dette tegner til å bli en dårlig dag for deg...igjen.

Storbritannia??

Sviktende tilbud i den offentlige eldreomsorg, er et problem for nordmenn, og må løses i Norge.

Storbritannia? My god, sør. Dette tegner til å bli en dårlig dag for deg...igjen.

Hvis vi skal vite om omsorgen er "god eller dårlig" (siden vi snakket om statistikk i denne tråden) bør vi også innhente sammenligbart materiale fra andre land.

Det blir litt for dumt å si "levealderen i Norge er bare 80 år", hvis man ikke vet om dette er veldig langt eller veldig kort sammenlignet med våre naboland.

Med vennlig hilsen

*ler*

Med vennlig hilsen

Jeg tror du skal forandre *ler* til *hysterisk latter* Sør - for det er slik "vi" opplever det:-)

Hvis vi skal vite om omsorgen er "god eller dårlig" (siden vi snakket om statistikk i denne tråden) bør vi også innhente sammenligbart materiale fra andre land.

Det blir litt for dumt å si "levealderen i Norge er bare 80 år", hvis man ikke vet om dette er veldig langt eller veldig kort sammenlignet med våre naboland.

Med vennlig hilsen

Hvis tennene råtner ut av kjeften på eldre på grunn av manglende stell, så er det dårlig. Ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...