Gå til innhold

Slankere; hvordan ser lørdagene deres ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Både Grete Roede og Sunn Livsstil (VKA het det før) og sikkert andre slankekurs har noen "kosekalorier" du kan gjemme til lørdagen.

Følger du en fettfattig diett, kan det kanskje være positivt å smøre tarmene en gang i blant! Stod vekta mi still kunne det hjelpe med f.eks litt bløtkake.

Gjest trollunge-mammaen

Lørdag er kosedag over alle kosedager.

En dag i uken hvor man koser seg med litt ekstra både sånn og på den måten :)

Slapper av, gjør ting vi har lyst til, lørdagsgodt til barna og bridgeblanding til mor!

Og så har jeg dilla på sånne miksa pakker med tørket frukt fra Den Lille Nøttefabrikken!

Og yoghurtnøtter!

Hjælp! Godt det er lørdag Hver uke :)) Jeg hadde sprukket totalt hvis jeg ikke hadde en kosedag å se fram til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...