Gå til innhold

Adoptivmødre som ammer sine barn

Anbefalte innlegg

Gjest venter a-barn

Skriver dette her på Åpent forum, fordi jeg er nysjerrig på holdninger.

Hvordan ville du reagert på at en adoptivmor ammet sitt adopterte barn? (Ei du så, eller ei du kjente). Ville du syntes det var positivt, negativt, rart, eller likegyldig?

(Det er nemlig fullt mulig i mange tilfeller, hvis hun på forhånd over tid har tatt en kombinasjon av medisiner, urter og pumping).

Lurer selv på om jeg skal gjøre dette (for nærhetens og tilknytningens skyld), men nøler litt.

Noen her som har synspunkter/reaksjoner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117997-adoptivm%C3%B8dre-som-ammer-sine-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Går det an altså?

Jeg trodde ikke det gikk an?

Jeg trodde damer måtte ha født barn for å ha melk i puppene?

Fordi jeg så ville jeg vel lurt litt. Å la ungen suge bare fordi, ville jeg synes var rart og lite matnyttig..

Men når det går an, så må du da for all del gjøre det..(men jeg ville nok forklart folk det der med urtene&medisinene..;))

Jeg legger meg ikke opp i at folk ammer ungene sine, selvom jeg synes det er litt ekkelt om ungen er så stor at den har pannelugg og fortenner og spør sjøl.. Fortsatt ikke min sak, men det er twisted synes nå jeg..

Uansett, du får kose deg med ungen din, hvordan du enn velger å mate den! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...