Ulv I Faarikaal Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Liedl setter prisene ned og lar så varen gå ut eller prisen går opp igjen noen uker etter. For å skape en illusjon om lav prisselvsagt. Det frekkeste er at den utgåtte varen kommer tilbake med høy pris igjen for så å bli satt ned på nytt, reine bergogdalbanen. Trenger vi flere luringer i dagligvarebransjen ? Vi burde tråle butikkene etter tilbud, og bare handle tilbudene, men det gjør vi ikek. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=74144 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118011-leidl-enda-en-luring-i-dagligvare-lokketilbud-f%C3%A5r-en-ny-dimensjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hei, Kanskje de slår seg inn på eldreomsorg, istedet for på daglivarer? Du mener jo tydeligvis at man kan bruke samme system for å selge pølser som for å "selge" bestemor. Du møter deg selv i døren! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118011-leidl-enda-en-luring-i-dagligvare-lokketilbud-f%C3%A5r-en-ny-dimensjon/#findComment-711743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.