Gå til innhold

Leidl, enda en luring i dagligvare, lokketilbud får en ny dimensjon


Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Liedl setter prisene ned og lar så varen gå ut eller prisen går opp igjen noen uker etter.

For å skape en illusjon om lav prisselvsagt.

Det frekkeste er at den utgåtte varen kommer tilbake med høy pris igjen for så å bli satt ned på nytt, reine bergogdalbanen.

Trenger vi flere luringer i dagligvarebransjen ?

Vi burde tråle butikkene etter tilbud, og bare handle tilbudene, men det gjør vi ikek.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=74144

Fortsetter under...

Hei,

Kanskje de slår seg inn på eldreomsorg, istedet for på daglivarer?

Du mener jo tydeligvis at man kan bruke samme system for å selge pølser som for å "selge" bestemor.

Du møter deg selv i døren!

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...