Gå til innhold

stilskriving.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Start med å lage en (eller flere) gode problemstillinger. Tenk hv. spørsmål(hvem, hva hvilke, hvorfor, hvordan)

I innledningen gjør du rede for hva oppgaven skal handle om og presenterer problemstillingene dine.

Deretter er det lurt å presntere det du har av rent, udiskutabelt faktastoff.

Så kan du sette de forskjellige synspunktene opp mot hverandre og lage en drøfdtning. Dette er etter mitt skjønn noe av det viktigste i oppgave besvarelsen.

Avslutt så med konklusjon..

Det hjelper alltid å ha en god disposisjon, for da faller ideene lettere på plass på den plassen de hører hjemme i oppgaven. Jeg disponerer slik jeg nevnte ovenfor, jeg synes det er et veldig greit oppsett.

Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118051-stilskriving/#findComment-711956
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...