Gjest samlemani Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Det var ikke planlagt,men plutselig oppdaget jeg at jeg har en stor samling av hybelkaniner. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Pengesedler, men de blir ikke så gamle. Og skrot, jeg har en stor samling. Kjekt å ha. 0 Siter
Moraki Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Jeg samler på penger..men jeg har ikke så mange ) Min mor samler på magneter som hun har på kjøleskapet, er nesten helt fullt, fra forskjellige land osv. Min kusine og venninne samler på fingerbøl. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Et par venninner samler på ubrukelige menn. 0 Siter
molli Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Ja. Potteplanter! :-) Jeg elsker grønne planter, og kan bruke timesvis på å pusle med dem. I våres sådde jeg mine egne fra frø, bestilt på nettet fra England. Nå står det en rekke prakteksemplarer av Coleus Blumei i stue og kjøkken, samt soverom! :-) 0 Siter
Haleh Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Vet ikke helt om jeg samler på det, men jeg er ganske glad i stearinlys. Jo, jeg samler nok på lys... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.