Pappa Bjørn Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Først våkner Vesla på 3, kommer ut og er tørst. Siden hun først er våken og har fått vann må jeg absolutt synge nattasangen vår en gang til selv om det er midt på natten for små jenter. Så får jeg enda en suss før hun forsvinner i drømmeland. Så står den nydelige kona mi opp fordi hun må på do. Jammen fikk jeg nattasuss en gang til av henne også. Det ble dobbelt opp av begge to i kveld, nydelige som de er. Noen ganger når det stormer litt og ting er litt vanskelig skjønner man fort at man er skrekkelig heldig likevel.*S* 0 Siter
Rubia Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Deilig å lese at det er folk som kan ta seg tid til å sette seg ned og være takknemmelig for det man har. Hilsen... 0 Siter
søkende Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Har den nydelige pappan drukket litt i kveld? *flire* 0 Siter
dolianer Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Har den nydelige pappan drukket litt i kveld? *flire* Stakkars deg hvis du tror man må være full for å føle glede og takknemlighet... 0 Siter
Anki Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Så godt å lese at noen blir glad for sånne ting Du ser ut til å være en god familiefar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.