Gå til innhold

Stor bil - Mercedes Vito

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi leide en Opel Zafira i ferien i sommer, og den imonerte med sin plass og sine praktiske løsninger. Det er ikke mye bagasjeplass igjen riktignok, dersom du bruker alle syv setene, men det var god plass overalt, og bilen var superpraktisk. Veldig lett å sette opp og ta ned de to ekstrasetene, og masse plass i baksetet, siden det kunne flyttes frem og tilbake.

Vi leide en Opel Zafira i ferien i sommer, og den imonerte med sin plass og sine praktiske løsninger. Det er ikke mye bagasjeplass igjen riktignok, dersom du bruker alle syv setene, men det var god plass overalt, og bilen var superpraktisk. Veldig lett å sette opp og ta ned de to ekstrasetene, og masse plass i baksetet, siden det kunne flyttes frem og tilbake.

Jøss, jeg trodde du bare hadde hekka deg til to sneiper. Hva skal du da med en 7-seter? Er svigers innpåsliten eller? ;o)) Du har vel hatt vett på å velge rett svigermor?

Jøss, jeg trodde du bare hadde hekka deg til to sneiper. Hva skal du da med en 7-seter? Er svigers innpåsliten eller? ;o)) Du har vel hatt vett på å velge rett svigermor?

Korrekt, har kun to avkom, men vi fikk en syvseter, da bilutliefirmaet ikke hadde bilen vi hadde reservert inne. Men, bilen var smart den.. :-)

Forøvrig passerte svigermor alle tester med glans...

Korrekt, har kun to avkom, men vi fikk en syvseter, da bilutliefirmaet ikke hadde bilen vi hadde reservert inne. Men, bilen var smart den.. :-)

Forøvrig passerte svigermor alle tester med glans...

Jøss *s* en passert svigermor. De er skjeldne. Selv driver jeg omfattende testing før jeg tar inn en ny svigermor. Er hun ikke ifølge spesifikasjonene, tar jeg inn fyren og hiver ut mora hans - helt enkelt.

Åssen går det med barnehagedekninga? Vi fikk fire plasser vi....

Jøss *s* en passert svigermor. De er skjeldne. Selv driver jeg omfattende testing før jeg tar inn en ny svigermor. Er hun ikke ifølge spesifikasjonene, tar jeg inn fyren og hiver ut mora hans - helt enkelt.

Åssen går det med barnehagedekninga? Vi fikk fire plasser vi....

Har fortsatt en ledig plass i det nye prosjektet mitt, men det er i alle fall åpenbart at jeg ikke kommer til å satse langs svenskegrensen.. :-)

Jeg ville ikke tatt i datteren uten at svigermor var godkjent!!

Annonse

Har fortsatt en ledig plass i det nye prosjektet mitt, men det er i alle fall åpenbart at jeg ikke kommer til å satse langs svenskegrensen.. :-)

Jeg ville ikke tatt i datteren uten at svigermor var godkjent!!

Pøh, fåkke ta i'a heller. Hun er fantastisk, på alle måter. Bare holde tassene for deg selv. Langs svenskegrensa er det godt å være skjønner du *s* Vi storkosær oss. Det er gøfint her skal jeg si deg ;o))

Får jeg plass i prosjektet? Hvis jeg smisker vilt og trekker opp skjørtene? Svenskegodis?

Pøh, fåkke ta i'a heller. Hun er fantastisk, på alle måter. Bare holde tassene for deg selv. Langs svenskegrensa er det godt å være skjønner du *s* Vi storkosær oss. Det er gøfint her skal jeg si deg ;o))

Får jeg plass i prosjektet? Hvis jeg smisker vilt og trekker opp skjørtene? Svenskegodis?

Det er klart det er fint å være et sted der man kan velge og vrake i barnehageplasser, og maten bare koster det halve av vi andre i sosialistparadiset må betale.... Lurer på om det har med nærheten til EU å gjøre :-)

Du får selvsagt plass i proskjektet mitt. Det er en ledig stilling som sjefssekretøse direkte underlagt sjefen sjøl, og det er absolutt en kvalifikasjon med høye skjørtekanter. Et krav, faktisk... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...