Gå til innhold

Må man virkelig spise så lite??

Anbefalte innlegg

Gjest huffsann!

Sitter her og er en smule forfjamset..har et par "forfengelighetskilo" jeg vil ha vekk etter fødsel for to år siden og tenkte å prøve Grete Roede.

Men så leser jeg på nettsidene at man bare kan ha 1200 kalorier pr dag??!

Jeg kommer til å dø av så lite mat, er det virkelig ikke mulig å gå ned i vekt på litt mer?

1500 kanskje? Og litt mer helgen?

Ble litt fortumlet jeg nå :/

Jeg trener forresten en time kondisjon om dagen, så det sier seg selv at jeg ikke kan klare meg på så lite mat..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118114-m%C3%A5-man-virkelig-spise-s%C3%A5-lite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk ikke på kurs, men fulgte min venninnes bok. Gikk ned 4 kilo på eh... husker ikke helt, men var det 3-4 måneder da tro??? Jeg var ikke spesielt sulten altså. Enkelte ganger hadde jeg problmer med å få i meg all maten.

Men du kan jo høre med kurslederen om du kan få ta en frukt ekstra :-)

Gjest kan ødelegge forbrenningen

Med en slik diett kan du ødelegge forbrenningen din. Jeg vet om enkelte som har fått problemer etter diverse dietter.

Det beste du kan gjøre er å kutte ut snop etingen. Ikke drikk brus. Og et mye frukt og grønt. Og kylling for eksempel er sunn mat. Men den er sunnest om du eter kjøttet og ikke selve skinnet. Bare pirk det av.

Og fortsett med trimmingen din. Gå turer, dans og kos deg. Og ha masse sex, he he.

enkle råd, men det funker faktisk. Det kan jeg skrive under på. Og en sak til. Ikke et få stoore måltid for dag. Et heller flere småmåltid. Det gjør godt for forbrenningen din. Og ikke så store prosjoner. Bare sånn at du er ok mett, ikke stappmett

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...