Gå til innhold

Myofacial pain syndrome

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gode råd for slike plager.

Jeg er kvinne 42 år som de siste 10 år har vært plaget med smerter i hele kroppen i korte eller lengre perioder. Har prøvd det meste av behandling; tradisjonell fysioterpi, manuell terapi, akupunktur, psykomotorisk fysioterapi.

Holder nå på med en kombinasjon av triggerpunkt/ bidevevsmasasje. Dette hjelper en kort periode men når jeg slutter med behandlingene går det ikke mange ukene før det er like ille igjen. Har vært igjenom en depresjon men funger nå fint psykisk.

Jeg kan ikke holde på med denne bindevevsmasasjen i evigheter, da blir jeg ruinert.

Er det noen som har gode råd for å oppnå en varig bedring. Kan også opplyse at jeg er sykler/ går tur hver enste dag for å holde kroppen myk, tøyer og masserer nakke og skuldre regelmessig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118154-myofacial-pain-syndrome/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...