Gå til innhold

Ungkaren


monique1365380367

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt ærlig,ble nesten litt flau over hele greia.

Greit nok at konseptet er hentet fra Amerikansk tv,men at det skulle være så detaljert likt og etterlignet på alle måter,gjorde med litt ille berørt.

Av og til fikk jeg inntrykk av at alle omtrent har pugget replikker ,inkludert programlederen.

Har sett på alle tidligere ungkarsprogram,og har likt det,men dette måtte jeg nesten le litt av.

Det ble så tilgjort og uekte på alle måter.

Synest jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monique1365380367

Helt ærlig,ble nesten litt flau over hele greia.

Greit nok at konseptet er hentet fra Amerikansk tv,men at det skulle være så detaljert likt og etterlignet på alle måter,gjorde med litt ille berørt.

Av og til fikk jeg inntrykk av at alle omtrent har pugget replikker ,inkludert programlederen.

Har sett på alle tidligere ungkarsprogram,og har likt det,men dette måtte jeg nesten le litt av.

Det ble så tilgjort og uekte på alle måter.

Synest jeg da..

Ja det er sant det....men bra alikevel....tvn har valgt damer som ikke har spasert rett ut av modellbladene..positivt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så det.. men - syns det blir litt merkelig med et sånt program med norske folk... Ungkaren var søt og sympatisk han - litt vel glætt etter min smak, men så liker jeg heller ikke mannfolk kledd i dress og slips da... Det ser så "gubbete" ut syns jeg. Så mulig han er knallkjekk om han får på seg tøffere klær... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant det....men bra alikevel....tvn har valgt damer som ikke har spasert rett ut av modellbladene..positivt:-)

Hva er så positivt med det da?

En kunne vel ha valgt noen som så litt modellaktig ut?

Er det slik at jo dårligere damene ser ut,jo bedre er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monique1365380367

Ja, jeg så det.. men - syns det blir litt merkelig med et sånt program med norske folk... Ungkaren var søt og sympatisk han - litt vel glætt etter min smak, men så liker jeg heller ikke mannfolk kledd i dress og slips da... Det ser så "gubbete" ut syns jeg. Så mulig han er knallkjekk om han får på seg tøffere klær... :)

heile greiene e jo et underholdningsprogram for oss seere...kan aldri tenka meg at ungkaren går rundt i dress daglig!! stilig type syns eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig,ble nesten litt flau over hele greia.

Greit nok at konseptet er hentet fra Amerikansk tv,men at det skulle være så detaljert likt og etterlignet på alle måter,gjorde med litt ille berørt.

Av og til fikk jeg inntrykk av at alle omtrent har pugget replikker ,inkludert programlederen.

Har sett på alle tidligere ungkarsprogram,og har likt det,men dette måtte jeg nesten le litt av.

Det ble så tilgjort og uekte på alle måter.

Synest jeg da..

Hehe, blei litt dumt da han spurte damene om de ville ha roser. Husker ikke setningen, men den kunne de laga bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monique1365380367

Hva er så positivt med det da?

En kunne vel ha valgt noen som så litt modellaktig ut?

Er det slik at jo dårligere damene ser ut,jo bedre er det?

Det va ikkje stygge damer med syns eg,, bare sunne, friske med litt kjøtt på beinet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heile greiene e jo et underholdningsprogram for oss seere...kan aldri tenka meg at ungkaren går rundt i dress daglig!! stilig type syns eg!

Nei, det gjør han sikkert ikke. Nettopp derfor kunne jeg tenke meg å se åssen han ser ut til vanlig, for han er sikkert mye kjekkere i "vanlige" klær :)

Virka som en sympatisk kar da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monique1365380367

Hehe, blei litt dumt da han spurte damene om de ville ha roser. Husker ikke setningen, men den kunne de laga bedre.

morsomt, søtt, han va nok veldig nervøs...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så positivt med det da?

En kunne vel ha valgt noen som så litt modellaktig ut?

Er det slik at jo dårligere damene ser ut,jo bedre er det?

har dere ikke noe anett å fore ta dere? se på dere selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med andre under her om at det ble litt flaut og kunstig innimellom da replikkene så og si var direkte oversatt fra amerikansk..

Men stakkaren var nok fryktelig nervøs. Søt var han jaggu også. Eller barsk er vel rettere å si. Men det viktigste er, etter min mening, at han hadde et behagelig vesen og sjarm med glimt i øyet.

Har et helt klart potensiale, ja. En slik fyr jeg kunne ha møtt over kjøttdisken på Rimi og tatt med hjem og bada..*glis*

Men fyren har mange flotte jenter å velge i. Det blir spennende å følge med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ganske skuffet. Synes dette var en dårlige etterligning av den amerikanske versjonen. Det ble liksom litt dumt å gjøre det på samme måten her i alminnelige Norge. Synes ikke ungkaren var noe særlig heller. Ikke min type. Damene var heller ikke spesielt fine. Ingen som pekte seg ut. Kanskje hun høye mørke som var hudpleier. Synes den amerikanske versjonen var bedre å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, blei litt dumt da han spurte damene om de ville ha roser. Husker ikke setningen, men den kunne de laga bedre.

Enig. Han kunne heller ha sagt vil du ta i mot rosen enn å si har du lyst på denne rosen/ta imot denne rosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så positivt med det da?

En kunne vel ha valgt noen som så litt modellaktig ut?

Er det slik at jo dårligere damene ser ut,jo bedre er det?

Synes de amerikanske damene så bedre ut. Det er jo et underholdningsprogram og da er det jo alltid mer underholdende å se vakre damer enn de med litt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ganske skuffet. Synes dette var en dårlige etterligning av den amerikanske versjonen. Det ble liksom litt dumt å gjøre det på samme måten her i alminnelige Norge. Synes ikke ungkaren var noe særlig heller. Ikke min type. Damene var heller ikke spesielt fine. Ingen som pekte seg ut. Kanskje hun høye mørke som var hudpleier. Synes den amerikanske versjonen var bedre å se på.

Hmm..syns hun hudpleieren så så kunstig ut jeg.. så altfor stram i ansiktet .. Men hun virka ålreit da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, blei litt dumt da han spurte damene om de ville ha roser. Husker ikke setningen, men den kunne de laga bedre.

Vil du ha denne blomsten - sa han til noen av de :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør han sikkert ikke. Nettopp derfor kunne jeg tenke meg å se åssen han ser ut til vanlig, for han er sikkert mye kjekkere i "vanlige" klær :)

Virka som en sympatisk kar da :)

Hei.

Du kommer nok til å se han i "vanlige" klær også.

Kjekk er han,men ikke min type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...