Gå til innhold

Ungkaren


monique1365380367

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Du kommer nok til å se han i "vanlige" klær også.

Kjekk er han,men ikke min type.

Han er nok ikke min type heller. Men det plager ikke å hvile øynene på han for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungkaren var jo ganske sjarmerende, og VIRKET til å være en sympatisk og hyggelig fyr. Jeg syntes de hadde funnet mange flotte jenter som igrunn var helt allminnelige alle sammen. Men jeg lurer på om det var noen som var 100% hans type der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de amerikanske damene så bedre ut. Det er jo et underholdningsprogram og da er det jo alltid mer underholdende å se vakre damer enn de med litt for mye.

Det var da vel ingen av disse damene som hadde så veldig mye for mye??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest littflau

Hørtes ut som om han hadde pugga manus....

Han var også litt for flau under rosegivninga...

Vil du ha deinna blomsten....??? Han sku heller sagt. Tar du imot deinnan kvastn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da vel ingen av disse damene som hadde så veldig mye for mye??

I forhold til den amerikanske versjonen synes jeg det. De fleste var jo normale regner jeg med. Noen var overvektige. Det høres kanskje litt stygt ut, men jeg synes det nå er penere å være litt tynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ganske skuffet. Synes dette var en dårlige etterligning av den amerikanske versjonen. Det ble liksom litt dumt å gjøre det på samme måten her i alminnelige Norge. Synes ikke ungkaren var noe særlig heller. Ikke min type. Damene var heller ikke spesielt fine. Ingen som pekte seg ut. Kanskje hun høye mørke som var hudpleier. Synes den amerikanske versjonen var bedre å se på.

Hun hudpleieren ga meg litt transvestitt-vibber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig,ble nesten litt flau over hele greia.

Greit nok at konseptet er hentet fra Amerikansk tv,men at det skulle være så detaljert likt og etterlignet på alle måter,gjorde med litt ille berørt.

Av og til fikk jeg inntrykk av at alle omtrent har pugget replikker ,inkludert programlederen.

Har sett på alle tidligere ungkarsprogram,og har likt det,men dette måtte jeg nesten le litt av.

Det ble så tilgjort og uekte på alle måter.

Synest jeg da..

Når de har kjøpt konseptet med ungkaren, så er det sikkert visse krav de må etterfølge, slik at de ikke har mulighte til å frigjøre seg helt fra den amerikanske versjonen.

På den annen side er det sikkert enklere å pørve seg på en blåkopi.. Det funka dårlig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hudpleieren ga meg litt transvestitt-vibber..

Ok enig, men det var for mange falske blondiner der og det blir litt for fakeaktig for min del. Hun hudpleieren så litt unaturlig ut enig i det. Synes egentlig alle damene var ganske like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...