Gå til innhold

Det beste ville vel vært og kappet den av.

Anbefalte innlegg

Ihverfall hvis du er et menneske med makt og posisjon, og attpåtil er så uheldig å ha p**k.

De fleste kejnner vel til den seneste tids grunnløse lyskespark i ordets rette forstand mot et par politikere.

Denne historien fra Dagbladet må vel sies å være toppen av idioti i et stadig mer seksualfientlig/hysterisk samfunn:http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/09/02/377461.html

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

En ansatt på universitetet hadde for vane å dra fram tuten like før han gikk inn i rommet der pissoaret var. En dag møtte han to studiner som kom litt brått rundt hjørnet. Han ble tatt for blotting, men mannlige kolleger hadde også sett han gjorde det, så han slapp så vidt fri.

laguna1365380434

Ja, det var hysterisk.

Jeg har personlig aldri forstått hva som er så dødsskummelt med å se en tissefant, selvom du ikke har bedt om det.

Det blir jævlig teit.

Dessuten mener jeg at denslags hysteriske drittkjerringer i høyeste grad er usoldidariske mot mennesker som har blitt utsatt for reelle overgrep.

Jeg lurer på hvordan folk som har blitt serievoldtatt eller pult av onkelen sin hele oppveksten egentlig reagerer på at noen forlanger symp og rettsak fordi de kanskje har sett en penis.

Eller blitt klappa på rumpa eller noe. Phøy, for noe jævla sludder..

Mener jeg

Ja, det var hysterisk.

Jeg har personlig aldri forstått hva som er så dødsskummelt med å se en tissefant, selvom du ikke har bedt om det.

Det blir jævlig teit.

Dessuten mener jeg at denslags hysteriske drittkjerringer i høyeste grad er usoldidariske mot mennesker som har blitt utsatt for reelle overgrep.

Jeg lurer på hvordan folk som har blitt serievoldtatt eller pult av onkelen sin hele oppveksten egentlig reagerer på at noen forlanger symp og rettsak fordi de kanskje har sett en penis.

Eller blitt klappa på rumpa eller noe. Phøy, for noe jævla sludder..

Mener jeg

*Dessuten mener jeg at denslags hysteriske drittkjerringer i høyeste grad er usoldidariske mot mennesker som har blitt utsatt for reelle overgrep.*

Veldig sentralt poeng !

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...