Gå til innhold

Har du spist frokost i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiser alltid frokost. Nå er jeg A-menneske, så tappert av meg er det jo ikke.

Men jeg har jo dager hvor jeg er helt i tåka. da er godt innarbeidete vaner gode å ha, jeg sitter med avisa og spiser før jeg veit av det.

Poenget mitt er dette: om du venner deg til å ta fram frokosttingene, spise og slikt HVER DAG, så slipper du å tenke på det/lure på om du skal eller ikke, gidder eller ikke.

Et glass juice med vitaminpiller o.l først, så stor kopp te med melk, ei rista brødskive med ost og en med marmelade eller honning.

That's it. Pluss Aftenposten og Dagsavisa. Så er det opp og jobbe.

Slipper å lure på hvordan og hvorfor og hvem er jeg og slikt. Gjør det bare.

Annonse

Gjest Sunnheten

Jeg spiser alltid frokost. Nå er jeg A-menneske, så tappert av meg er det jo ikke.

Men jeg har jo dager hvor jeg er helt i tåka. da er godt innarbeidete vaner gode å ha, jeg sitter med avisa og spiser før jeg veit av det.

Poenget mitt er dette: om du venner deg til å ta fram frokosttingene, spise og slikt HVER DAG, så slipper du å tenke på det/lure på om du skal eller ikke, gidder eller ikke.

Et glass juice med vitaminpiller o.l først, så stor kopp te med melk, ei rista brødskive med ost og en med marmelade eller honning.

That's it. Pluss Aftenposten og Dagsavisa. Så er det opp og jobbe.

Slipper å lure på hvordan og hvorfor og hvem er jeg og slikt. Gjør det bare.

To glass cola og en røyk.

Gjest Pricilla

Jepp! Pleier som regel å spise en skive, mens jeg strever med å få på meg skoa og dra med veska.. Så litt stressende, men mat blir det! I dag ble det kald pølse med lompe! ; ) Var det jeg hadde...

Ellers kjøper jeg et brød og noe pålegg og legger på jobben og spiser til morgenkaffen. Da slipper jeg å stresse. Må ha mat om morgenen ellers blir jeg slapp og grinete.

Annonse

Merkelig at du skulle spørre, for _akkurat_ i dag rakk jeg ikke frokost. Og det skjer aldri ellers. Spiser alltid frokost, og som regel består den av brødskiver. Dritkjedelig.

Varierer litt med havregryn, blander i Crusli i stedet for sukker for å få søtsmak.

Har nettopp kjøpt Polarbrød, og har tenkt å starte dagen med det fremover. Kjempegodt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...