Gå til innhold

Er dette nok mosjon for å gå SAKTE med i vekt?

Anbefalte innlegg

Gjest sta venninne

Jeg har en venninne jeg gjerne vil bevise for, at det går an å gå ned i vekt uten å sulte seg.

Vi skal begge ned 20 kilo.

Hun med cambridge kuren og jeg med et vanlig kosthold på 1500 kalorier og en helgedag med ubegrenset inntak.

Jeg har GOD tid, så jeg satser på å ta det rolig,men mosjon må til så jeg lurer på hvor mye?

Jeg sykler til jobb hver dag, det er 20 minutter hver vei.

Dusjer på jobb hver morgen for jeg blir gjennomsvett av turen.

Vet at man må sykle veldig lenge for å forbrenne fett, men alt hjelper vel?

Hvis jeg legger til f.eks to spinningtimer og et par styrkeøkter i uka, er det da nok?

Jeg har kontorjobb så får ikke mye aktivitet her.

Takk hvis noen vet!

:)

Fortsetter under...

Jeg ville stått opp en halvtime tidligere jeg, og syklet en ekstra runde når du først er igang. Dørstokkmila er ofte veldig lang. OG det er litt tyngre å skulle ut igjen på ettermiddagen når man først har kommet hjem.

Ville derfor syklet ca. 45 min på morgenen. Syklet rett hjem i rolig tempo etter jobb. Og et par ganger i uken ville jeg jogget en tur, svømt el l.

Og med 1500 kalorier og så mye mosjon er du nødt til å gå ned i vekt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...