Gå til innhold

Kopiere til DVD / VCD-format?

Anbefalte innlegg

Har en del mpeg, avi, divx-filer som jeg gjerne vil brenne over til DVD-format.

Har ikke DVD-brenner, men vanlig CD-brenner med NERO.

Spørsmålet er: Hvilke(n) filtype® kan jeg brenne slik at de blir tilgjengelig på min DVD-spiller. Må kanskje konvertere noen filer, men til hvilket format?

DVD-spilleren støtter VCD/SVCD.

MÅ jeg ha en DVD-brenner for dette, eller holder det med vanlig CD-brenner dersom jeg brenner i rett format??

Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118268-kopiere-til-dvd-vcd-format/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom DVD-spilleren støtter VCD, kan du brenne dette formatet med en vanlig CD-brenner. Nero kan konvertere mange filer selv - velg Video CD i veiviseren og prøv. Merk at det tar ganske lang tid å konvertere filene til VCD-format.

Hvis det ikke funker, finnes det programmer du kan bruke til å endre format på divx-filene før du lar Nero konvertere til VCD. Har ikke så god oversikt over disse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...