Gå til innhold

FU: Er Storebror Høiby skyldig i legemsfornærmelse, eller...


conan

Anbefalte innlegg

For noe tull. Selvsagt kan man synse og mene, men det forblir eventyr og vås, basert (som du så ypperlig demonstrere) på fordommer og media-hype.

Og ikke på fakta.

Med vennlig hilsen

"For noe tull. Selvsagt kan man synse og mene, men det forblir eventyr og vås, basert (som du så ypperlig demonstrere) på fordommer og media-hype."

Tenker du på ditt forhold til Frp - og alle de som stemmer på det partiet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"For noe tull. Selvsagt kan man synse og mene, men det forblir eventyr og vås, basert (som du så ypperlig demonstrere) på fordommer og media-hype."

Tenker du på ditt forhold til Frp - og alle de som stemmer på det partiet nå?

Nei.

Fordommer er når man ikke vet noe om personen (som Høiby).

Vi VET noe om medlemmene i Frp - vi vet at de har frivillig meldt seg inn i partiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Fordommer er når man ikke vet noe om personen (som Høiby).

Vi VET noe om medlemmene i Frp - vi vet at de har frivillig meldt seg inn i partiet.

For det første så er ikke de som stemmer Frp nødvendigvis medlemmer av Frp.

Og selv om de var det, så vet du INGENTING om dem som person.

Du skaper bare merkelige "regler" for hva som skal gjelde basert på dine egne meninger og hva du mener er rett - og så forventer du visst at alle skal måtte følge disse.

Hvis ikke er man "dum, uintelligent, hysterisk, full av fordommer" etc.

Ser du virkelig ikke hvor dumt du selv oppfører deg Sør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er ikke de som stemmer Frp nødvendigvis medlemmer av Frp.

Og selv om de var det, så vet du INGENTING om dem som person.

Du skaper bare merkelige "regler" for hva som skal gjelde basert på dine egne meninger og hva du mener er rett - og så forventer du visst at alle skal måtte følge disse.

Hvis ikke er man "dum, uintelligent, hysterisk, full av fordommer" etc.

Ser du virkelig ikke hvor dumt du selv oppfører deg Sør?

Jo, vi VET noe om både de som støtter Frp, AKP(m-l), og andre lignende partier.

Vi vet enda mer om de som melder seg inn i disse partiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest herreguddamenneske

Men i alle dager da, han har jo innrømt å ha dengt kjerringa! Det at han skal ha blitt provosert er ingen faktor for lavere straff hos meg iallefall.

Klart han er skyldig.

Han har da for f*** ikke innrømmet det. Djeezes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke undertegnet

Han er dømt og funnet skyldig, og jeg har den fulle tiltro til rettsapparatet.

Min personlige mening har hele tiden vært at han var skyldig, jeg stoler på at kvinnen snakker sant.

Jeg stoler i allefall ikke på at den blonde bimbosnøsa snakker sant. Det lyser oppmerskomhet av henne. Og ja, jeg vet hvem hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er skyldig. Du ser det på'n, han har et sånt grusomt drag over ansiktet. Jeg kan faktisk levende forestille meg han, ondskapsfull og selvgod, når han er lyn forbanna og sparker løs.

Vet du molli, jeg har tenkt som deg.Han har psykopatblikk,jeg kjenner igjen det blikket fordi jeg har levd sammen med en psykopat selv en gang i tiden.

Han ser sint, egoistisk og kald ut i blikket, han må bare ha veldig store følelsesmessige problemer.

Jeg tror familien hans beskytter han fordi de er redde for at han skal gjøre seg selv noe(spekulering!), og vi skjønner alle at SAS ikke har gitt han noe valg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler i allefall ikke på at den blonde bimbosnøsa snakker sant. Det lyser oppmerskomhet av henne. Og ja, jeg vet hvem hun er.

Greit at du ikke liker henne, men alikevel, mannen har rundjult dama og skal selvfølgelig ha sin straff for det.

Om du ikke er opplyst, så er det like ulovlig å denge folk selv om offeret er en jåle som liker oppmerksomhet.

Dessuten, det er nok ikke første dama han har dengt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke undertegnet

Vet du molli, jeg har tenkt som deg.Han har psykopatblikk,jeg kjenner igjen det blikket fordi jeg har levd sammen med en psykopat selv en gang i tiden.

Han ser sint, egoistisk og kald ut i blikket, han må bare ha veldig store følelsesmessige problemer.

Jeg tror familien hans beskytter han fordi de er redde for at han skal gjøre seg selv noe(spekulering!), og vi skjønner alle at SAS ikke har gitt han noe valg....

Samboeren min har samme blikket som Espen Høiby. Et litt hardt blikk. Men han er verdens beste, som ALDRI har lagt hånd på meg eller barna. Så om dere dømmer noen utfra utseende, så er det dere som trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke undertegnet

Greit at du ikke liker henne, men alikevel, mannen har rundjult dama og skal selvfølgelig ha sin straff for det.

Om du ikke er opplyst, så er det like ulovlig å denge folk selv om offeret er en jåle som liker oppmerksomhet.

Dessuten, det er nok ikke første dama han har dengt på!

Og hva f*** vet du om han har dengt noen før? En brukket finger? Det kan man få av å snuble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallo i luken!

Samboeren min har samme blikket som Espen Høiby. Et litt hardt blikk. Men han er verdens beste, som ALDRI har lagt hånd på meg eller barna. Så om dere dømmer noen utfra utseende, så er det dere som trenger hjelp.

Her snakker vi om en mann som faktisk _er_ dømt for vold, og _i tillegg_ har det harde blikket!Ingen dømmer noen bare på grunn av et blikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voldelig

Og hva f*** vet du om han har dengt noen før? En brukket finger? Det kan man få av å snuble.

Det har jeg hørt rykter om du!Men jeg kan ikke påstå at det er sant, men det er vel ikke så utrolig at det skulle være sant, ettersom han nå er dømt for nettopp vold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Og hva f*** vet du om han har dengt noen før? En brukket finger? Det kan man få av å snuble.

Retten har avgjort at han bevisst har skadet henne, han er dømt for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, vi VET noe om både de som støtter Frp, AKP(m-l), og andre lignende partier.

Vi vet enda mer om de som melder seg inn i disse partiene.

Du TROR du vet - slik noen tror de vet noe om Høiby, og uttrykker seg om disse deretter.

Det finnes ingen annen forskjell - enn den du selv forsøker å skape for å retteferdiggjøre dine egne handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du TROR du vet - slik noen tror de vet noe om Høiby, og uttrykker seg om disse deretter.

Det finnes ingen annen forskjell - enn den du selv forsøker å skape for å retteferdiggjøre dine egne handlinger.

Mer vås fra deg, med mindre du påstår at Frp medlemmer var bevisstløse i gjerningsøyeblikket da de skrev under på at de ville bli medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har da for f*** ikke innrømmet det. Djeezes!

Spiller det noen rolle hva han har innrømmet eller ikke da? Det var jo en haug mennesker som så ham gjøre det. Han må være rimelig tett i huet og ovebevist om sin egen fortreffelighet, som nekter for noe det var flere vitner (inkl.fornærmede) som så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer vås fra deg, med mindre du påstår at Frp medlemmer var bevisstløse i gjerningsøyeblikket da de skrev under på at de ville bli medlemmer.

Mer vås fra deg, med mindre du påstår at Høiby var bevisstløse i gjerningsøyeblikket da han banket kona si.

Ser du ikke hvor tullete det du skriver er? Du kjenner ikke personene som stemmer på Frp bedre enn du kjenner Høiby - og det er hele poenget mitt.

Og det tar knekken på det som du forsøkte å lage et poeng av.

Du vet det, jeg vet det - og alle andre som gidder å lese en tråd der du og jeg diskuterer vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer vås fra deg, med mindre du påstår at Høiby var bevisstløse i gjerningsøyeblikket da han banket kona si.

Ser du ikke hvor tullete det du skriver er? Du kjenner ikke personene som stemmer på Frp bedre enn du kjenner Høiby - og det er hele poenget mitt.

Og det tar knekken på det som du forsøkte å lage et poeng av.

Du vet det, jeg vet det - og alle andre som gidder å lese en tråd der du og jeg diskuterer vet det.

Nei.

Hvis du melder deg inn i AKP(m-l) så er det ikke en "fordom" å anta at du er kommunist.

Hvis du meler deg inn i Frp er det ingen fordom å anta at du støtter alt våset som CIH og andre i ledelsen har uttalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Hvis du melder deg inn i AKP(m-l) så er det ikke en "fordom" å anta at du er kommunist.

Hvis du meler deg inn i Frp er det ingen fordom å anta at du støtter alt våset som CIH og andre i ledelsen har uttalt.

Hvorfor er du så opphengt i medlemmer av Frp?

I mitt opprinnelige innlegg så skarev jeg "de som stemmer på Frp".

Kanske du skulle holde deg til det jeg skriver - uten at det i denne saken utgjør noen forskjell....

Har du bevisst banket kona di så er det å anta at du er av voldlig natur.

Som du så veldig godt vet, så er det få som bare slår en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...