Altman Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 brukt: selges: diverse: Ubåt, liten skade på høyre side, front. ellers bra, selges slik den står. Noe arbeid må påregnes. Restaureringsobjekt. Selges til høystbydende. er du raskt ute får du med mannskap.....ring IVAN SJILIKONSKI, 133-8472245532. 0 Siter
Grip Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 Det sies at det florerer HSD-vitser på mobilene rundt om. Siden jeg blir holdt utenfor, hadde det vært fint om noen av dem kunne legges ut her. 0 Siter
Altman Skrevet 2. september 2003 Forfatter Skrevet 2. september 2003 Det sies at det florerer HSD-vitser på mobilene rundt om. Siden jeg blir holdt utenfor, hadde det vært fint om noen av dem kunne legges ut her. Jeg har ikke fått en eneste jeg heller 0 Siter
conan Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 Jeg kan få'n gratis mot henting, kanskje? 0 Siter
Altman Skrevet 2. september 2003 Forfatter Skrevet 2. september 2003 Jeg kan få'n gratis mot henting, kanskje? sure, baby 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.