Gå til innhold

Jeg lurer litt på hva som er poenget...

Anbefalte innlegg

NÅR skriver denne andre SierDuDet? Jeg mener .. styrker tidspunktene teorien min?

:-D

Denne andre SierDuDet skriver når jeg sover.

Men jeg vet jo ikke hvor aktiv han er. Jeg la bare merke til et par svar han idag har gjort i tråden om hvor udugelige kvinner er som ansatte.

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

17

• Pappa Bjørn

4

• tjohei

3

• Femma

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg er ikke så mye på DOL for tiden.. men mener du altså at noen har brukt nicket ditt? Hvordan kan de det om du har passord osv.? Eller tuller du....? Uansett er det kjedelig om noen stjeler nick. Unødvendig. De sitter vel hjemme og har det morsomt for seg selv...

Det går fint.

Jeg husker ikke hvordan man gjør det men det går ann å lure systemet her ved å bruke andre nick.

Håper webbis snart kan rette opp denne feilen.

Jeg er ikke så mye på DOL for tiden.. men mener du altså at noen har brukt nicket ditt? Hvordan kan de det om du har passord osv.? Eller tuller du....? Uansett er det kjedelig om noen stjeler nick. Unødvendig. De sitter vel hjemme og har det morsomt for seg selv...

Skal sjekke om det går an å stjele nivket ditt, hare.

Husker det var mye oppstyr rundt det å bruke andres nick. Innmari irriterende.

En som er sjalu ;o)?

Eller en som er litt syk.

Han er nok sykelig opptatt av meg, bemerkelsesverdig nok, og det får han til å handle urasjonelt.

Men han er nok harmløs. Trenger bare litt ømhet og omtanke siden han åpenbart ikke fikk det som barn, eventuelt sliter med å få det som voksen.

Jupp, jeg vet hva du skal si; jeg burde vært psykolog!

:)

Annonse

Eller en som er litt syk.

Han er nok sykelig opptatt av meg, bemerkelsesverdig nok, og det får han til å handle urasjonelt.

Men han er nok harmløs. Trenger bare litt ømhet og omtanke siden han åpenbart ikke fikk det som barn, eventuelt sliter med å få det som voksen.

Jupp, jeg vet hva du skal si; jeg burde vært psykolog!

:)

Ja, du skulle jobbet som psykolog ;o)

Bare vær overbærende med ham så går det sikkert over.

Men denne 'mislykket' hadde jo også lagt sin "elsk" på deg. Han forsvant, så hvem vet.

Ja, du skulle jobbet som psykolog ;o)

Bare vær overbærende med ham så går det sikkert over.

Men denne 'mislykket' hadde jo også lagt sin "elsk" på deg. Han forsvant, så hvem vet.

Det er nok samme fyren, eventuelt en med de samme problemene.

Skal selvsagt være overbærende med han. Han er jo litt søt. Problemet oppstår når jeg våkner, leser hva som er skrevet her mens jeg sitter og spiser frokost i ørska, og lurer på om jeg har vært på fylla dagen i forveien.

Derfor bør webbis rette opp feilen og gjøre kort prosess med skapningen. Dog hjelper det selvsagt ikke å utestenge fyren da han har vært lur nok til å opprette et nytt brukernavn for parodieringen av meg.

Også det sier jo litt om galskapen. Det at man i det hele tatt gidder det.

Jeg er fullstendig besatt av deg. Jeg snur meg mot Asker 4 ganger om dagen og synger låter av Bjørn Eidsvåg mens jeg psiker meg selv for å blir verdig nok til å lese dine innlegg.

Men skrive dem med din underskrift? Nei, det ville jo få meg til å virke gal.

Jeg er fullstendig besatt av deg. Jeg snur meg mot Asker 4 ganger om dagen og synger låter av Bjørn Eidsvåg mens jeg psiker meg selv for å blir verdig nok til å lese dine innlegg.

Men skrive dem med din underskrift? Nei, det ville jo få meg til å virke gal.

Jeg forstår deg godt. Hadde det ikke vært for at jeg var meg selv så ville jeg også snudd meg mot meg selv flere ganger om dagen, på samme måte som en galning gjør når han snur seg mot Mekka.

Men siden jeg er meg så får jeg nøye meg med å se meg i speilet så ofte som mulig, samt å ta litt på meg selv.

Jeg er digg å ta på.

Jeg forstår deg godt. Hadde det ikke vært for at jeg var meg selv så ville jeg også snudd meg mot meg selv flere ganger om dagen, på samme måte som en galning gjør når han snur seg mot Mekka.

Men siden jeg er meg så får jeg nøye meg med å se meg i speilet så ofte som mulig, samt å ta litt på meg selv.

Jeg er digg å ta på.

Nå har jeg aldri vært så heldig å få ta på deg, men jeg kan tenke meg at det må være en kombinasjon av mykt men likevel ganske fast. Nå har jeg godt nok fått høre av noen kvinnelige DOLere at ikke du lukter noe særlig godt, men et er greit siden jeg holder meg godt på avstand.

Jeg kjøpte forresten en bil i Asker for noen år siden, merkelig plass med til dels merkelige mennesker må jeg si. Er det noe du har ansvaret for?

Annonse

Nå har jeg aldri vært så heldig å få ta på deg, men jeg kan tenke meg at det må være en kombinasjon av mykt men likevel ganske fast. Nå har jeg godt nok fått høre av noen kvinnelige DOLere at ikke du lukter noe særlig godt, men et er greit siden jeg holder meg godt på avstand.

Jeg kjøpte forresten en bil i Asker for noen år siden, merkelig plass med til dels merkelige mennesker må jeg si. Er det noe du har ansvaret for?

Du har rett. Jeg har utrolig dårlig kroppslukt noe jeg plages veldig med.

Du har rett. Jeg har utrolig dårlig kroppslukt noe jeg plages veldig med.

Det viktigste er at du innser at du har et problem. Da er halve jobben gjordt. Nå gjenstår det bare et grundig dykk inn i Tax-Free`n og parfymeavdelingen der. Synes du det er skummelt kan du stoppe ved børsten og kjøpe litt mot.

Det viktigste er at du innser at du har et problem. Da er halve jobben gjordt. Nå gjenstår det bare et grundig dykk inn i Tax-Free`n og parfymeavdelingen der. Synes du det er skummelt kan du stoppe ved børsten og kjøpe litt mot.

Jeg er motstander av taxfree produkter og andre dufter, såvel såpe, shampo og undøvendig bruk av toalettpapir og dusj.

Jeg hører tross alt rykter om at damene foretrekker naturlig kroppslukt.

Jeg er motstander av taxfree produkter og andre dufter, såvel såpe, shampo og undøvendig bruk av toalettpapir og dusj.

Jeg hører tross alt rykter om at damene foretrekker naturlig kroppslukt.

Og hvem var så din siste flamme? En Labrador?

Og hvem var så din siste flamme? En Labrador?

Jeg liker best tigre, og holder meg til dem. Labradorer er for store, klomsete, for snille og for opphengt i misjonærstillingen

Jeg trenger råskap, rimming, analsex og jenter som nærmest river meg i filler under akten.

En pittbull ville kanskje også gjort seg.

Brutalt er stikkordet. Brutalt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...