Gå til innhold

Jeg lurer litt på hva som er poenget...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

17

• Pappa Bjørn

4

• tjohei

3

• Femma

3

Mest aktive i denne tråden

Hm...Jeg tror det er navnetyven din som svarer meg i røyketråden min også..(Fikk tips om det..)

Dessuten pleier ikke du å være så jævlig sur:o), så jeg tipper det ikke er deg.. Eller er det?:-o....

Hei!

Nei, jeg har pult siden jeg våknet i dag så jeg har ikke vært her før nå.

Fyren som forsøker å etterligne meg skriver jo for øvrig som en idiot og klarer ikke engang å skrive korte setninger uten tjukt av skrivefeil, så det bør være mulig å se forskjell på oss. Ikke det at jeg er uten feil, men i forhold til dette faenskapet er jeg jo Gud.

Men dere klarer åpenbart å se hvem som er hvem helt uten at jeg sier i fra :)

(For øvrig rart at ikke webbis kan få ræva i gir og fikse problemet).

Hei!

Nei, jeg har pult siden jeg våknet i dag så jeg har ikke vært her før nå.

Fyren som forsøker å etterligne meg skriver jo for øvrig som en idiot og klarer ikke engang å skrive korte setninger uten tjukt av skrivefeil, så det bør være mulig å se forskjell på oss. Ikke det at jeg er uten feil, men i forhold til dette faenskapet er jeg jo Gud.

Men dere klarer åpenbart å se hvem som er hvem helt uten at jeg sier i fra :)

(For øvrig rart at ikke webbis kan få ræva i gir og fikse problemet).

Ja, det blir helt feil å klandre SierDuDet for noe Ahmed har gjort!

*kos*

Annonse

Det er mulig, jo.

Er du naiv?

Vel, mulig jeg er naiv. Ble litt overrasket nå. Jeg har jo vært inne og prøvd ut flere nick, men fikk beskjed om at de var opptatt. Det ble faktisk ganske vanskelig å finne på et orginalt nick til slutt. Hvordan fikk du til dette?

Vel, mulig jeg er naiv. Ble litt overrasket nå. Jeg har jo vært inne og prøvd ut flere nick, men fikk beskjed om at de var opptatt. Det ble faktisk ganske vanskelig å finne på et orginalt nick til slutt. Hvordan fikk du til dette?

Jeg pleier ikke å misbruke andres nick selv om jeg vet hvordan man gjør det. Gjorde det kun for å vise deg at det går an.

Selvfølgelig skriver jeg ikke hvordan jeg gjør det slik at det blir mer utbredt enn det er.

Får håpe webmaster tar tak i det.

Jeg pleier ikke å misbruke andres nick selv om jeg vet hvordan man gjør det. Gjorde det kun for å vise deg at det går an.

Selvfølgelig skriver jeg ikke hvordan jeg gjør det slik at det blir mer utbredt enn det er.

Får håpe webmaster tar tak i det.

Jeg er derimot en ærlig DOLbruker. Hadde ikke falt meg inn å misbruke andres nick.

Gjest ikke bare bare

Jeg er derimot en ærlig DOLbruker. Hadde ikke falt meg inn å misbruke andres nick.

Derimot? = Slik sett at jeg er uærlig? Du skjønner vel hvorfor jeg ikke skriver hvordan en misbruker nick? Det er ikke bare du som leser her.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...