Gå til innhold

Hei dere som bruker Decleor-produkter


Zelig

Anbefalte innlegg

Vet dere om et nettsted man kan bestille Decleor-prod. fra? Jeg fant kun dette: http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/12/cliniqueemilieanne/prodlist.htm

-men de har ikke alt jeg skal ha. Lurer også på om noen husker sånn ca veil. priser, er denne nettbutikken grei på pris? (Skal ha bl.a Aromessence Neroli, Hydra floral-kremen ++). Jeg husker ikke hva det koster i salong.

Eller har noen et tips om et utenlandsk nettsted som er så billig på Decleor at det lønner seg å kjøpe der? Evnt. Darphin/Guinot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøv dermanor.no det er de som er tar inn produktene til norge. Hud,Han og Henne vet jeg selger men aner ikke om de har nettbutikk. Kanskje ikke til så mye hjelp dette her men det er det jeg vet om saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv dermanor.no det er de som er tar inn produktene til norge. Hud,Han og Henne vet jeg selger men aner ikke om de har nettbutikk. Kanskje ikke til så mye hjelp dette her men det er det jeg vet om saken :)

Takk -jeg tror jeg får ringe rundt og finne en salong, jeg. Trondheim er litt utkant-Norge når det kommer til enkelte ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men har du prøvd

www.lookfantastic.com

?????

Tusen takk for den linken -DER skal jeg handle! De har ikke Decleor, men veldig billige hårprodukter!! Selv med fraktkostnader var det mange produkter der til under halv pris av hva det koster i salong her. Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for den linken -DER skal jeg handle! De har ikke Decleor, men veldig billige hårprodukter!! Selv med fraktkostnader var det mange produkter der til under halv pris av hva det koster i salong her. Jippi!

Ja, sy søren. Tigi Bedhead og Redken til under halve prisen. Har ikke leste hele siden, men jeg forstod det sånn at man måtte være medlem??

Når det gjelder Decleor, så husker jeg ikke helt prisene, men iallefall Hydra Floral så ut til å kostse det samme som hos hudpleier. Gikk over til Guinot for ett år siden, og min siste flaske med Hydra Floral kostet 420,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sy søren. Tigi Bedhead og Redken til under halve prisen. Har ikke leste hele siden, men jeg forstod det sånn at man måtte være medlem??

Når det gjelder Decleor, så husker jeg ikke helt prisene, men iallefall Hydra Floral så ut til å kostse det samme som hos hudpleier. Gikk over til Guinot for ett år siden, og min siste flaske med Hydra Floral kostet 420,-.

Takk! Da prøver jeg å bestille derfra, tenker jeg. Det er veldig få hudpleiere her i Trondheim, og de få jeg har vært innom har ikke Decleor :(

Ja, den siden der (lookfantastic) skal jeg bestille fra i dag! Jeg bare registrerte meg og ble medlem med en gang jeg. Se på et produkt og trykk der det står "join lookfantastic". Bare pass på at det kommer under toll/moms-grensen (200 kr.), så bestill heller flere ganger og betal mer frakt. Synes det var helt vilt billig der! Husker fra jeg var i USA at Redken kostet 50-70 kr pr produkt også der, så jeg skjønner ikke hvorfor det er så inni granskauen dyrt her i Norge. Vi er da ikke på en annen planet heller, som man skulle tro hvis det er frakten som avgjør prisforskjellen.

Er Guinot bedre enn Decleor, forresten, etter din mening? Hva er Guinot basert på i forhold til Decleor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Da prøver jeg å bestille derfra, tenker jeg. Det er veldig få hudpleiere her i Trondheim, og de få jeg har vært innom har ikke Decleor :(

Ja, den siden der (lookfantastic) skal jeg bestille fra i dag! Jeg bare registrerte meg og ble medlem med en gang jeg. Se på et produkt og trykk der det står "join lookfantastic". Bare pass på at det kommer under toll/moms-grensen (200 kr.), så bestill heller flere ganger og betal mer frakt. Synes det var helt vilt billig der! Husker fra jeg var i USA at Redken kostet 50-70 kr pr produkt også der, så jeg skjønner ikke hvorfor det er så inni granskauen dyrt her i Norge. Vi er da ikke på en annen planet heller, som man skulle tro hvis det er frakten som avgjør prisforskjellen.

Er Guinot bedre enn Decleor, forresten, etter din mening? Hva er Guinot basert på i forhold til Decleor?

De er bygget opp etter samme prinsipp sa hudpleieren min. Jeg syntes ikke de er så veldig forskjellige, men tror ikke går tilbake til Decleor.

http://secure.strawberrynet.com/skincare/skincare.asp?catg=1&prdlin=1457&Anchor=CatD

Her kan du kjøpe Decleor online, ikke så veldig mye billigere akkurat. De slger også Guinot og Darphin.

se på http://www.aceplanet.com/beauty

Tror jammen jeg også skal bestille meg noen hårprodukter fra Look Fantastic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er bygget opp etter samme prinsipp sa hudpleieren min. Jeg syntes ikke de er så veldig forskjellige, men tror ikke går tilbake til Decleor.

http://secure.strawberrynet.com/skincare/skincare.asp?catg=1&prdlin=1457&Anchor=CatD

Her kan du kjøpe Decleor online, ikke så veldig mye billigere akkurat. De slger også Guinot og Darphin.

se på http://www.aceplanet.com/beauty

Tror jammen jeg også skal bestille meg noen hårprodukter fra Look Fantastic.

Takk for den! Jeg tror det blir ganske mye billigere derfra, selv om jeg plusser på moms og eventuell toll. Og frakten var gratis :)

Og de hadde giga-størrelser på noen av produktene, så de er i realiteten enda billigere enn det ser ut til. Men jeg kjøper ikke så store tror jeg, de er jo så drøye. Tenker på holdbarhet og sånt..

Kan jeg forresten spørre om en ting til... Jeg har brukt Redken stort sett, men i det siste har jeg brukt Tigi Self Absorbed shampo+balsam. Men shampoen skummer dårlig. Har du prøvd shampo fra Tigi, og i så fall, skummet den nok? Lurer på om alle shampoene derfra er sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den! Jeg tror det blir ganske mye billigere derfra, selv om jeg plusser på moms og eventuell toll. Og frakten var gratis :)

Og de hadde giga-størrelser på noen av produktene, så de er i realiteten enda billigere enn det ser ut til. Men jeg kjøper ikke så store tror jeg, de er jo så drøye. Tenker på holdbarhet og sånt..

Kan jeg forresten spørre om en ting til... Jeg har brukt Redken stort sett, men i det siste har jeg brukt Tigi Self Absorbed shampo+balsam. Men shampoen skummer dårlig. Har du prøvd shampo fra Tigi, og i så fall, skummet den nok? Lurer på om alle shampoene derfra er sånn..

Jeg har ikke regnet pådet, men det jo flott hvis det blir billigere.

Jeg bruker Dumb Blond fra Tigi Bead Head, og er veldig fornøyd med den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simenbrormin

Takk! Da prøver jeg å bestille derfra, tenker jeg. Det er veldig få hudpleiere her i Trondheim, og de få jeg har vært innom har ikke Decleor :(

Ja, den siden der (lookfantastic) skal jeg bestille fra i dag! Jeg bare registrerte meg og ble medlem med en gang jeg. Se på et produkt og trykk der det står "join lookfantastic". Bare pass på at det kommer under toll/moms-grensen (200 kr.), så bestill heller flere ganger og betal mer frakt. Synes det var helt vilt billig der! Husker fra jeg var i USA at Redken kostet 50-70 kr pr produkt også der, så jeg skjønner ikke hvorfor det er så inni granskauen dyrt her i Norge. Vi er da ikke på en annen planet heller, som man skulle tro hvis det er frakten som avgjør prisforskjellen.

Er Guinot bedre enn Decleor, forresten, etter din mening? Hva er Guinot basert på i forhold til Decleor?

Mener å ha hørt at de skriver ned veriden på varen når de sender hit slik at man ikke trenger tenke på momsgrensen.

Kan jo sjekkes nærmere, men jeg er rimelig sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha hørt at de skriver ned veriden på varen når de sender hit slik at man ikke trenger tenke på momsgrensen.

Kan jo sjekkes nærmere, men jeg er rimelig sikker...

Ohoi -da skal jeg sende dem en mail og høre. Hadde jo vært herlig, det da. Hurra for internett :)

Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke regnet pådet, men det jo flott hvis det blir billigere.

Jeg bruker Dumb Blond fra Tigi Bead Head, og er veldig fornøyd med den :-)

Hehe, det var den jeg tenkte jeg skulle prøve. Da går jeg for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det var den jeg tenkte jeg skulle prøve. Da går jeg for den :)

Funker på falske brunetter også , he he. Jeg er naturlig blond med masse mørke og røde striper.. Lykke til!!!

Om du tør burde du prøve Guinot også, tror ikke du blir skuffet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker på falske brunetter også , he he. Jeg er naturlig blond med masse mørke og røde striper.. Lykke til!!!

Om du tør burde du prøve Guinot også, tror ikke du blir skuffet!!!

Holder meg til Decleor foreløpig, hvorfor bytte ut noe som er fantastisk for huden min, tenker jeg, selv om jeg alltid er på utkikk etter noe nytt i og for seg.. Jeg skal ha øynene oppe for Guinot ved senere anledninger! :)

Dette skal bli en herlig høst for hud og hår! Lærte meg noe nytt isted på den lookfantastic-siden -når jeg bruker hårkur pleier jeg alltid å avslutte med den, men neida, det skal man ikke gjøre, hele vitsen er at man skal ha balsam i etter kuren, for å lukke skjellagrene! Dumme dumme meg, tenk hvor masse hårkurer jeg har kastet bort.. Og jeg som alltid har lurt på hvorfor håret ofte virker mer slitt og blast etter hårkuren. Gremmer meg.. Nå skal det bli andre boller ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for den linken -DER skal jeg handle! De har ikke Decleor, men veldig billige hårprodukter!! Selv med fraktkostnader var det mange produkter der til under halv pris av hva det koster i salong her. Jippi!

Handler mye på lookfantastic ja, anbefales! Som oftest skriver de ned prisen sånn at man slipper momsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoi -da skal jeg sende dem en mail og høre. Hadde jo vært herlig, det da. Hurra for internett :)

Takk igjen!

ikke mail å spør om det da. Det er ikke en fast policy at de gjør det, mer som en "treat".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mail å spør om det da. Det er ikke en fast policy at de gjør det, mer som en "treat".

Okei -nå må du ikke halshugge meg, men jeg har allerede mailet og spurt :o

Det blir jo en ganske stor forskjell i pris om det tilkommer 24%, så jeg tenkte jeg fikk spørre før jeg går amok med bestillinger! Den siden i Canada (decleor) er forresten helt fantastisk -det går snart trill rundt for meg her.. Man får vanvittig mye for pengene der (eller alternativt, man får vanvittig lite for pengene i Norge!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest martamor

Jeg er ihuga fan av Decleor-produktene og har nå tatt en titt på disse sidene, spesielt StrawberryNet og essentialdayspa.com.

Hvem er det egentlig som er billigst? Jeg har litt problemer med å regne det ut.. og hvor finner jeg fraktkostnadene? Og er begge sidene seriøse?

Takker for svar.. kommer til å bestille mye herfra tror jeg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...