Gå til innhold

Hei dere som bruker Decleor-produkter


Zelig

Anbefalte innlegg

Jeg er ihuga fan av Decleor-produktene og har nå tatt en titt på disse sidene, spesielt StrawberryNet og essentialdayspa.com.

Hvem er det egentlig som er billigst? Jeg har litt problemer med å regne det ut.. og hvor finner jeg fraktkostnadene? Og er begge sidene seriøse?

Takker for svar.. kommer til å bestille mye herfra tror jeg..:)

essentialdayspa.com er billigst på pris (på de produktene jeg har sjekket), og det er gratis frakt når man kjøper for over 200 canadiske dollar (CAD), som er rundt 1000-1100 NOK. Man får også med gratis et Decleor-produkt som koster 43 CAD (for huden rundt øynene), som jeg uansett hadde lyst til å prøve, men syntes var for dyrt. Så for meg blir essentialspa desidert billigst!

Strawberry-siden er også veldig billig, og har fri frakt og 5% ekstra rabatt om man kjøper minst 3 produkter. Så jeg tror at om man skal kjøpe mye (for over 1100) lønner det seg å handle på essentialspa, og hvis man skal handle for mindre, lønner det seg å kjøpe på strawberrynet, p.g.a frakten. På strawberrynet manglet noen av de vanligste størrelsene på enkelte ting, men hvis man vil spare mest mulig kan man kjøpe "salon-sizes" der. På essentialspa har de samme pakninger som i Norge.

Jeg fant ut at de produktene jeg skal ha har utsalgspris på rundt 4000 her i Norge, jeg betaler nå 1400 for alt - 24%moms inn til Norge inkludert. (Da kjøper jeg rensemelk, ansiktsvann, ansiktsolje, dagkrem, nattkrem (aromabalsam) + jeg får med dette øyeproduktet gratis). Det er så billig at jeg sitter og ler :)

Prøv å legge det du skal ha i handlekurven på begge sidene, så regner du om i kroner og plusser på 24%, så ser du hvor det blir billigst. De trekker fra evnt. rabatter automatisk underveis som du handler.

Ang. seriøsitet, begge disse sidene er store og opererer med sikker betalings-metode over nett (kredittkort) så jeg har ingen kvaler med å bestille fra noen av disse. Jeg handler mye over nett og har aldri opplevd noe tull. Så lenge man ikke oppgir kode osv i mail til noen er man temmelig trygg når det gjelder netthandel i dag. Jeg skal straks bestille fra essentialdayspa-siden, jeg skal bare sjekke ut et par produkter til jeg lurer på om jeg skal ha..

Og bruker du Redken/Kerastase e.l. for håret så må du sjekke ut lookfantastic-siden, det er utrolig billig der. De har også noe hudpleie, f.eks Dermalogica :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ihuga fan av Decleor-produktene og har nå tatt en titt på disse sidene, spesielt StrawberryNet og essentialdayspa.com.

Hvem er det egentlig som er billigst? Jeg har litt problemer med å regne det ut.. og hvor finner jeg fraktkostnadene? Og er begge sidene seriøse?

Takker for svar.. kommer til å bestille mye herfra tror jeg..:)

liker strawberrynet best. De har gratis frakt og en bonusordning der du får mer rabatter jo flere ganger du handler. Dessuten får du 5% ekstra rabatt når du handler 3 ting eller flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker strawberrynet best. De har gratis frakt og en bonusordning der du får mer rabatter jo flere ganger du handler. Dessuten får du 5% ekstra rabatt når du handler 3 ting eller flere.

glemte en ting:

Siden det er fri frakt så kan man unngå toll ved å bestille det man skal ha i flere omganger. Da får man også rabattene som gjelder for flergangsbestillere. Er man heldig slipper man moms også hvis de skriver ned prisen.

Har selv feks. aldri betalt toll eller moms pga. dette.Har oppnådd meg 10 % rabatt pga. dette.

Må legge til at nå som lookfantastic har begynt å selge Dermalogica så handler jeg gjerne det der pga. sinnsyk kjapp leveringstid. 2-3 dager. Liker Dermalogica bedre enn Decleor pga. de ikke inneholder mineraloljer og har bedre produkter. (men det var nå min mening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg til Decleor foreløpig, hvorfor bytte ut noe som er fantastisk for huden min, tenker jeg, selv om jeg alltid er på utkikk etter noe nytt i og for seg.. Jeg skal ha øynene oppe for Guinot ved senere anledninger! :)

Dette skal bli en herlig høst for hud og hår! Lærte meg noe nytt isted på den lookfantastic-siden -når jeg bruker hårkur pleier jeg alltid å avslutte med den, men neida, det skal man ikke gjøre, hele vitsen er at man skal ha balsam i etter kuren, for å lukke skjellagrene! Dumme dumme meg, tenk hvor masse hårkurer jeg har kastet bort.. Og jeg som alltid har lurt på hvorfor håret ofte virker mer slitt og blast etter hårkuren. Gremmer meg.. Nå skal det bli andre boller ja :)

OOOps, det burde jo frisøren din har sagt fra om... Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men har du prøvd

www.lookfantastic.com

?????

Får man kjøpt disse produktenen på nettet? Jeg var innom Strawberry, men de hadde ikke alle Biothermproduktene. Er det mulig å kjøpe billigere på nettet enn på taxfreen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man kjøpt disse produktenen på nettet? Jeg var innom Strawberry, men de hadde ikke alle Biothermproduktene. Er det mulig å kjøpe billigere på nettet enn på taxfreen?

essentialdayspa.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sy søren. Tigi Bedhead og Redken til under halve prisen. Har ikke leste hele siden, men jeg forstod det sånn at man måtte være medlem??

Når det gjelder Decleor, så husker jeg ikke helt prisene, men iallefall Hydra Floral så ut til å kostse det samme som hos hudpleier. Gikk over til Guinot for ett år siden, og min siste flaske med Hydra Floral kostet 420,-.

Hei -ville bare si at jeg nå har bestilt og fått pakker fra alle disse stedene, og ikke bare har de en fantastisk rask levering og service, de skriver ned verdien på pakken slik noen her sa, sånn at man slipper 24% moms.

Nå har jeg fullstendig hjemmespa her med alt jeg kan drømme om av Decleor, Dermalogica, Redken-produkter m.m.!! I tillegg har jeg fått ansiktsdampmaskin, fotbad og massasjemaskin av mannen min, snill som han er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei -ville bare si at jeg nå har bestilt og fått pakker fra alle disse stedene, og ikke bare har de en fantastisk rask levering og service, de skriver ned verdien på pakken slik noen her sa, sånn at man slipper 24% moms.

Nå har jeg fullstendig hjemmespa her med alt jeg kan drømme om av Decleor, Dermalogica, Redken-produkter m.m.!! I tillegg har jeg fått ansiktsdampmaskin, fotbad og massasjemaskin av mannen min, snill som han er :)

Ååååå, så deilig. Jeg har da ikke fått ut fingeren og bestilt, men nå fikk jeg puffet jeg trengte. TAKK; Zelig!!

PS. Forresten hvor lang tid tok det? Bestilte du fra den der lookfantastic?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei -ville bare si at jeg nå har bestilt og fått pakker fra alle disse stedene, og ikke bare har de en fantastisk rask levering og service, de skriver ned verdien på pakken slik noen her sa, sånn at man slipper 24% moms.

Nå har jeg fullstendig hjemmespa her med alt jeg kan drømme om av Decleor, Dermalogica, Redken-produkter m.m.!! I tillegg har jeg fått ansiktsdampmaskin, fotbad og massasjemaskin av mannen min, snill som han er :)

Var det sånn at man lønte seg på å ikke bestille så mye av gangen, pga. frakt osv. ?

Nå sitter jeg klar til å bestille Tigi produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, så deilig. Jeg har da ikke fått ut fingeren og bestilt, men nå fikk jeg puffet jeg trengte. TAKK; Zelig!!

PS. Forresten hvor lang tid tok det? Bestilte du fra den der lookfantastic?

Jepp, jeg prøvde alle tre stedene jeg. Har rukket å få to pakker fra lookfantastic allerede, de bruker 2-3 dager (hvis det ikke er helg). Ikke bekymre deg om momsen, de skrev "shampoo £7,30" eller noe sånt utenpå pakken. Så bare bestill det du trenger på en gang, det gjorde jeg :)

De sendte forresten med et ekstra produkt den ene gangen, pluss prøver den andre gangen, så det er veldig bra service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...