Gå til innhold

Katteplagen


Gjest Kattehater

Anbefalte innlegg

Gjest kattehater

Hehe, du er ikke den skarpeste skruen i skuffen? Jeg forklarte jo akkurat at katter er på ingen måte ansvarlig, eller medvirkende til at fossekallen er truet. Men gi meg gjerne flere eksempler :) Morsomt å falsifisere ting.

Katter kan være plagsomme, men de er ikke ansvarlig for å uttrydde fugler/dyr. Hverken mus eller småfugler står i fare for å bli uttryddet _fordi_ katter fanger de. Er det en dyreart som står i fare for uttryddelse så er det nesten garantert menneskene som står bak det.

Du må gjerne mislike katter, men du bør forstå at en katt er et dyr. Noen dyr spiser andre dyr. Slik er det bare.

Jeg leser hva du skriver og konstanterer at du er trolig ikke medlem av Mensa Norge, du heller. Jeg registrerer at du ikke kommer med noe nytt, og det er forøvrig ikke mere å si om den saken.

En annen ting er at du gidder å debatere fjas med andre, spesiellt når temaet er bare rør. Du gav meg mer enn en god latter. Lykke til i videre debatter, og med det lar jeg kattefaen spise seg mett på alle de fugler den måtte ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Jeg leser hva du skriver og konstanterer at du er trolig ikke medlem av Mensa Norge, du heller. Jeg registrerer at du ikke kommer med noe nytt, og det er forøvrig ikke mere å si om den saken.

En annen ting er at du gidder å debatere fjas med andre, spesiellt når temaet er bare rør. Du gav meg mer enn en god latter. Lykke til i videre debatter, og med det lar jeg kattefaen spise seg mett på alle de fugler den måtte ønske.

"Jeg leser hva du skriver og konstanterer at du er trolig ikke medlem av Mensa Norge, du heller."

Hehe, okey..."du heller". Prøver du å insinuere at vi er dumme begge to? Mensa-tester er forresten bare for matematiske og logiske evner..

"En annen ting er at du gidder å debatere fjas med andre, spesiellt når temaet er bare rør"

Gjør det vondt å få alle glasskårene fra glasshuset på deg hele tiden? Hvis det er teit å debatere om fjas, da er man vel dobbelt så teit å starte et innlegg med bare fjas og rør..?

"Du gav meg mer enn en god latter. Lykke til i videre debatter, og med det lar jeg kattefaen spise seg mett på alle de fugler den måtte ønske."

Fint at du fikk flere lattere ;)

Og ja, jeg er enig i at det ikke er mer å si i denne tråden. Du skjønner forhåpentligvis hvor tåpelig innlegget ditt var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattehater

"Jeg leser hva du skriver og konstanterer at du er trolig ikke medlem av Mensa Norge, du heller."

Hehe, okey..."du heller". Prøver du å insinuere at vi er dumme begge to? Mensa-tester er forresten bare for matematiske og logiske evner..

"En annen ting er at du gidder å debatere fjas med andre, spesiellt når temaet er bare rør"

Gjør det vondt å få alle glasskårene fra glasshuset på deg hele tiden? Hvis det er teit å debatere om fjas, da er man vel dobbelt så teit å starte et innlegg med bare fjas og rør..?

"Du gav meg mer enn en god latter. Lykke til i videre debatter, og med det lar jeg kattefaen spise seg mett på alle de fugler den måtte ønske."

Fint at du fikk flere lattere ;)

Og ja, jeg er enig i at det ikke er mer å si i denne tråden. Du skjønner forhåpentligvis hvor tåpelig innlegget ditt var.

Åh hvor livet er herligt. Jeg oppnådde det jeg ønsket. Papirtigeren beit på, og jammen ble han ikke litt sur og grinete, når han oppdaget at han gikk på en smell. Jeg innrømmer glatt at innlegget mitt var tåpelig. Faktisk så var det hensikten. Der er gøy å konstantere at tåpelige innlegg gir tåpelige svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Åh hvor livet er herligt. Jeg oppnådde det jeg ønsket. Papirtigeren beit på, og jammen ble han ikke litt sur og grinete, når han oppdaget at han gikk på en smell. Jeg innrømmer glatt at innlegget mitt var tåpelig. Faktisk så var det hensikten. Der er gøy å konstantere at tåpelige innlegg gir tåpelige svar.

"Der er gøy å konstantere at tåpelige innlegg gir tåpelige svar"

Hvis du ikke har visst dette før så var det vel på tide.

Forøvrig er jeg en jente :) Og ikke grinete, synes bare du virker ultrateit...men det er jo bare min subjektive mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katteelskeren

Du tar feil. Husdyr i vårt langstrakte og fuglebefolkede land, blir avlivet på en human måte. Dagros og bæ-bæ lille lam, blir ikke pint og plaget ihjel som kattesvinet gjør med meis og skjære. De lusete pelsdottene burde få smake sin egen medisin, og få oppleve gleden med å få skarpe klør penetrert gjennom huden sin. La de kjenne hvordan det røde livgivende blodet renne nedover kroppen. Jervemat sier nå bare jeg.

kanskje ikke kua og sauen lider sånn når de dør, men grisen gjør. Dessuten er det mange av dyrene som står innesperret hele sitt liv bare for å vente på å bli slakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattehater

"Der er gøy å konstantere at tåpelige innlegg gir tåpelige svar"

Hvis du ikke har visst dette før så var det vel på tide.

Forøvrig er jeg en jente :) Og ikke grinete, synes bare du virker ultrateit...men det er jo bare min subjektive mening :)

Du sitter trolig med inntrykket at du er eksepsjonellt god til å argumentere, men la meg belyse at du ikke er kommet med noe nytt i debatten. Du er lite oppfinnsom og prøver å vri mine argumenter til din fordel.Det funker dårlig, og det kalles kverrulering, på godt norsk. At du etter din subjektive mening kaller meg ultrateit, oppfatter jeg som et kompliment, spesiellt når det kommer fra deg. Så kan du bare sitte deg å være sur å grinete, jenta mi. Jeg er like blid å fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest papirtiger

Du sitter trolig med inntrykket at du er eksepsjonellt god til å argumentere, men la meg belyse at du ikke er kommet med noe nytt i debatten. Du er lite oppfinnsom og prøver å vri mine argumenter til din fordel.Det funker dårlig, og det kalles kverrulering, på godt norsk. At du etter din subjektive mening kaller meg ultrateit, oppfatter jeg som et kompliment, spesiellt når det kommer fra deg. Så kan du bare sitte deg å være sur å grinete, jenta mi. Jeg er like blid å fornøyd.

Hehe, du skremmer meg. Hvor er jeg sutrete? Ville heller si at hele deg og dine innlegg stinker av sutring. "jeg liker ikke katter, så da skal ingen andre liker katter heller!. Så det så" ;)

Kanskje du skal la denne debatten hvile nå? Jeg mener, du har selv innrømmet at du bare skriver vas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest på sidelinjen

Du sitter trolig med inntrykket at du er eksepsjonellt god til å argumentere, men la meg belyse at du ikke er kommet med noe nytt i debatten. Du er lite oppfinnsom og prøver å vri mine argumenter til din fordel.Det funker dårlig, og det kalles kverrulering, på godt norsk. At du etter din subjektive mening kaller meg ultrateit, oppfatter jeg som et kompliment, spesiellt når det kommer fra deg. Så kan du bare sitte deg å være sur å grinete, jenta mi. Jeg er like blid å fornøyd.

Du dreit deg ut. Innleggene dine med de mest meningsløse *argumenter* er jo direkte imbesile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehater

Du dreit deg ut. Innleggene dine med de mest meningsløse *argumenter* er jo direkte imbesile.

Her har du helt rett, mine innlegg var direkte imbesile. Det var også meningen, hvis du ikke har skjønt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehater

Hehe, du skremmer meg. Hvor er jeg sutrete? Ville heller si at hele deg og dine innlegg stinker av sutring. "jeg liker ikke katter, så da skal ingen andre liker katter heller!. Så det så" ;)

Kanskje du skal la denne debatten hvile nå? Jeg mener, du har selv innrømmet at du bare skriver vas :)

Jeg skjønner at sannheten er tung å fordøye, så for din helses skyld kan vi godt la parkere videre debatt. Jeg håper nattesøvnen ikke ble for dårlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at sannheten er tung å fordøye, så for din helses skyld kan vi godt la parkere videre debatt. Jeg håper nattesøvnen ikke ble for dårlig :-)

Du må være det mest patetiske mennesket på hele DOL. Og det sier sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattehater

Du må være det mest patetiske mennesket på hele DOL. Og det sier sitt.

Takk for de varme ord og støtten som du gir meg. Det er slike erkleringer som får meg til å fortsette mtt arbeide med provosere åpenbart hjernedøde mennesker, som deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattehater

Ta dem med deg ut på motorveien.

Et meget godt forslag. Det sparer slitasje på veiene, og jeg vil anta at svevestøv plagen vil bli betydelig redusert. Pelskledde motorveier....hm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehater

Frostvæske, glykol, til bil smaker søtt og godt, fører til døden etter et par dager. Blandes i mat og drikke.

En metode som fungerer fint, er følgende. Ta et stk kobberplate. Finn frem mors lampetter, og ta ledning og støpsel. Splitt lampettledning i to deler, avisoler ledningene, hvor av den ene delen kobles til kobberplaten, og den andre legges i en skål med melk. Når pus kommer for å drikke melk, får han seg et sjokk han sent glemmer. Alle ni liv forsvinner før sikringen går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frostvæske, glykol, til bil smaker søtt og godt, fører til døden etter et par dager. Blandes i mat og drikke.

Tror dette kan brukes på kjipe kjerringer, sure mannfolk og uspiselige barn også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette kan brukes på kjipe kjerringer, sure mannfolk og uspiselige barn også..

Problemet er at både veterinæren og humansykehuset har tester som avslører glykolalkoholforgiftning, og symptomene er veldig kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at både veterinæren og humansykehuset har tester som avslører glykolalkoholforgiftning, og symptomene er veldig kjent.

Det er no drit å bli tatt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...