Gå til innhold

LilleMegBare har blitt mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag klokken 11:35 ble LMB og samboer foreldre. Det ble en velskapt pike, og de vitale mål er 3760 gram og 50 cm lang.

Jeg fikk være med og oppleve det hele.

:o)

Lykkelig mormor -

Fortsetter under...

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Hils LMB og pappa'n fra meg da! :-)

Skrevet

Gratulerer så masse til både lmb,sambo og til deg Mormor:-)!

Skrevet

*KNUSKLEMMER* :))))

Og bare bedre og bedre skal det bli! :)

Tro meg har hatt ei lita berte på besøk i dag også - høyt og lavt.

GRATULERER til dere alle!

Annonse

Skrevet

Gratulerer, Poetica!!

Stor og flott jente!

Hils masse til LMB også!

*klem*

Skrevet

Får slenge inn en gratulasjon til de lykkelige foreldre og besteforeldre her også. :-)

Skrevet

Åååå, gratulerer så masse fra meg til de stolte foreldrene, og til den stolte mormor så klart :))

Skrevet

Gratulerer Mormor!! Også så fint at du fikk være med på det hele. Du kommer til å få mye kos med den lille. Jeg gleder meg med deg.

Muligheten for selv å bli mormor gikk opp for meg en stund etter at jeg hadde fått min "egen", jeg gleder meg allerede..... selvom det jo er "noen" år til.

Kos dere sammen!

*klem*

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...