jubalong70 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg har en datter som blir 4 i desember. Tidlig i sommer, etter et bad i badekaret skulle jeg tørke henne i underlivet. De indre kjønnsleppene hang sammen, og jeg dro dem fra hverandre. Trodde de bare satt litt sammen. Men det var jo kjempevondt, begynte å blø også. Så de var tydeligvis grodd sammen. Vi smurte godt med salve og det hele gikk seg til. I løpet av sommeren har vi jevnlig sjekket hvordan det sto til, og nå kan vi tydelig se at det har grodd igjen, minst halvparten av lengden på kjønnsleppene. Hva skal vi gjøre med dette? Jeg tenker på fremtiden, når hun skal bli seksuelt aktiv osv. Har ikke gjort noe med det nå, men skal ringe helsesøster over helgen. Regner med jeg ringer legen også. Men er det noen som har vært borti dette og som vet hva vi skal gjøre med det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118764-skjeden-hennes-gror-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.