Gå til innhold

Jeg liker ikke ...

Anbefalte innlegg

Gjest reddhare på byen

Og fordi du har truffet to (2 !) mørkhudete drittsekker så er alle mørkhudete mennesker drittsekker???

Jeg har en venninne som ble voldtatt gjentatte ganger av sin far. Han er en "etnisk hvit nordmann". Skal vi derfor hate alle etniske hvite nordmenn? Selv de som ikke har voldtatt?

Med vennlig hilsen

Ja, siden jeg er norsk og oppvokst blandt hvite er det naturlig at av alle som har bydd meg opp til dans er de aller fleste hvite nordmenn.

Nå har jeg kanskje opplevd å bli bydd opp 3-4 ganger av mørkhudede menn, og 2 av gangene har det skjedd at de har virket direkte truende og skremmende på meg.

Jeg kan godt skrive at jeg ikke liker mørke menn som virker truende på meg. Men konsekvensen av det jeg har opplevd er selvsagt at jeg rett og slett er redd mørke menn, jeg ser bort hvis noen ser i min retning, hvis noen setter kursen mot mitt bord reiser jeg meg og går bort fordi jeg ikke vil gi de anledning til å by meg opp til dans.

Skal det være slik at vi er redd for å si nei til en dans av fare for å få hele klanen etter oss resten av kvelden.

Skal vi kvinner finne oss i de undertrykkende drittsekkenes måte å gni og gnukke den stive pikken sin mot oss, og fremstille oss som horer på dansegulvet. Skal vi bare bøye oss i støvet og følge deres regler for antirasismens skyld.

Ikke denne dama i allefall. Jeg er rasende fordi de folka har gjort min bytur til et utrygt helvete.

Og du Sør, du ser vel helst at jeg sitter hjemme for å ikke såre våre nye landsmenn?

Punktum finale - uansett hva du skriver her kan det ikke fjerne min redsel og min avsky.

I mitt eget land forventer jeg å kunne følge vår kultur uten å bli truet av den grunn!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118926-jeg-liker-ikke/page/5/#findComment-718904
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

22

• flisa

10

• SierDuDet

7

• Grip

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hvil i fred!

95% av all voldelig kriminalitet begås av menn. Er 95% av alle menn kriminelle?

90% av sexarbeidere er sikkert kvinner. Er alle kvinner sexarbeidere?

Kan du ikke se at du leser statistikken "bak-frem"?

_95% av all voldelig kriminalitet begås av menn. Er 95% av alle menn kriminelle?_

Og av disse 95% er utlendingene OVERREPRESENTERTE.Nok en gang, regn i prosenter i forhold til hvor stor gruppe innvandrerne er.Gjør det samme med nordmenn.SAMMENLIGN, og du vil få svar!

Utlendingene er overrepresenterte når du regner i prosenter.Og du må regne i prosenter for å få et riktig bilde av situasjonen.Da kan du også lese hvordan utviklingen vil vokse i fremtiden,når vi vet hvor mange utlendinger vi planlegger å slippe inn.

Det er slik du må lese statistikken!

Du vil ikke skjønne, vil du vel?Jeg er temmelig lei av dette tullet ditt nå.Du tuller og baller, snur opp-ned på fakta og later som du ikke forstår noen verdens ting.Du er rett å slett barnslig å diskutere med, derfor gidder jeg ikke svare deg mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118926-jeg-liker-ikke/page/5/#findComment-718909
Del på andre sider

Ja, siden jeg er norsk og oppvokst blandt hvite er det naturlig at av alle som har bydd meg opp til dans er de aller fleste hvite nordmenn.

Nå har jeg kanskje opplevd å bli bydd opp 3-4 ganger av mørkhudede menn, og 2 av gangene har det skjedd at de har virket direkte truende og skremmende på meg.

Jeg kan godt skrive at jeg ikke liker mørke menn som virker truende på meg. Men konsekvensen av det jeg har opplevd er selvsagt at jeg rett og slett er redd mørke menn, jeg ser bort hvis noen ser i min retning, hvis noen setter kursen mot mitt bord reiser jeg meg og går bort fordi jeg ikke vil gi de anledning til å by meg opp til dans.

Skal det være slik at vi er redd for å si nei til en dans av fare for å få hele klanen etter oss resten av kvelden.

Skal vi kvinner finne oss i de undertrykkende drittsekkenes måte å gni og gnukke den stive pikken sin mot oss, og fremstille oss som horer på dansegulvet. Skal vi bare bøye oss i støvet og følge deres regler for antirasismens skyld.

Ikke denne dama i allefall. Jeg er rasende fordi de folka har gjort min bytur til et utrygt helvete.

Og du Sør, du ser vel helst at jeg sitter hjemme for å ikke såre våre nye landsmenn?

Punktum finale - uansett hva du skriver her kan det ikke fjerne min redsel og min avsky.

I mitt eget land forventer jeg å kunne følge vår kultur uten å bli truet av den grunn!

Det er ikke mindre "deres" land selv om de har mørk hud.

Poenget er at det dreier seg om individer, ikke om grupper.

Og selvsagt skal du ikke akseptere den slags adferd, uavhengig av hvem som gjør det.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118926-jeg-liker-ikke/page/5/#findComment-718927
Del på andre sider

_95% av all voldelig kriminalitet begås av menn. Er 95% av alle menn kriminelle?_

Og av disse 95% er utlendingene OVERREPRESENTERTE.Nok en gang, regn i prosenter i forhold til hvor stor gruppe innvandrerne er.Gjør det samme med nordmenn.SAMMENLIGN, og du vil få svar!

Utlendingene er overrepresenterte når du regner i prosenter.Og du må regne i prosenter for å få et riktig bilde av situasjonen.Da kan du også lese hvordan utviklingen vil vokse i fremtiden,når vi vet hvor mange utlendinger vi planlegger å slippe inn.

Det er slik du må lese statistikken!

Du vil ikke skjønne, vil du vel?Jeg er temmelig lei av dette tullet ditt nå.Du tuller og baller, snur opp-ned på fakta og later som du ikke forstår noen verdens ting.Du er rett å slett barnslig å diskutere med, derfor gidder jeg ikke svare deg mer.

*ler*

Det er imponerende at du ikke klarer å få frem noe poeng i det du skriver.

I Norge dømmer vi folk etter hva de faktisk har gjort, og ikke etter statistikk.

Jeg antar at du har studert på Talibans Skole for Lov og Rett, siden du besitter slike ekstreme holdninger?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118926-jeg-liker-ikke/page/5/#findComment-718928
Del på andre sider

Det er ikke mindre "deres" land selv om de har mørk hud.

Poenget er at det dreier seg om individer, ikke om grupper.

Og selvsagt skal du ikke akseptere den slags adferd, uavhengig av hvem som gjør det.

Med vennlig hilsen

Du ser nå hvilke holdninger som er i ferd med å bygge seg opp som en konsekvens av den fatale innvandringspolitikken.

Du benekter og latterliggjør, men dette er hverdagen både for nordmenn og innvandrere. Det er i ferd med å bygge seg opp en mur mellom etniske nordmenn og fremmedkulturelle innvandrere.

Det er ille. De "korrekte" i politikk og media har vært opptatt av å benekte, latterliggjøre, dele ut rasiststempel og skjule. Nå betales prisen.

Og vi ser bare begynnelsen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118926-jeg-liker-ikke/page/5/#findComment-718937
Del på andre sider

Annonse

Det er vel bare asylprofitørene i UDI som tror på den der. "1-prosent" Nordby har gjort seg til latter.

"Beklager" at virkeligheten ikke passer inn med fordommene dine.

Jeg anbefaler deg å gjøre noe med fordommene, istedet for å forsøke å redigere virkeligheten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118926-jeg-liker-ikke/page/5/#findComment-718969
Del på andre sider

Du ser nå hvilke holdninger som er i ferd med å bygge seg opp som en konsekvens av den fatale innvandringspolitikken.

Du benekter og latterliggjør, men dette er hverdagen både for nordmenn og innvandrere. Det er i ferd med å bygge seg opp en mur mellom etniske nordmenn og fremmedkulturelle innvandrere.

Det er ille. De "korrekte" i politikk og media har vært opptatt av å benekte, latterliggjøre, dele ut rasiststempel og skjule. Nå betales prisen.

Og vi ser bare begynnelsen.

Og det er du (av folk på DOL) en av de hovedansvarlige for.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118926-jeg-liker-ikke/page/5/#findComment-718971
Del på andre sider

Og det er du (av folk på DOL) en av de hovedansvarlige for.

Beklager å måtte bryte ned ditt vrangbilde av virkeligheten Sør.

Det er DU og dine like som har vært ansvarlig for bidra til dette problemet som nå vokser frem, ved at du/dere ikke har gjort alt hva står i deres makt for å hindre at nødvendige tiltak ikke blir gjennomført.

Det nytter ikke å stikke hodet ned i sanden! Den virkelige verden endrer seg ikke da, selv om du tydligvis tror det....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118926-jeg-liker-ikke/page/5/#findComment-719448
Del på andre sider

Annonse

Beklager å måtte bryte ned ditt vrangbilde av virkeligheten Sør.

Det er DU og dine like som har vært ansvarlig for bidra til dette problemet som nå vokser frem, ved at du/dere ikke har gjort alt hva står i deres makt for å hindre at nødvendige tiltak ikke blir gjennomført.

Det nytter ikke å stikke hodet ned i sanden! Den virkelige verden endrer seg ikke da, selv om du tydligvis tror det....

Beklager å måtte bryte ned vrangbildet ditt, Goliath, men du har hodet i sanden, osv osv osv.

Sov videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118926-jeg-liker-ikke/page/5/#findComment-719457
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...