Gå til innhold

Forumtreff - Doktor Onlines historie


Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Anbefalte innlegg

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg sitter og skriver Doktor Onlines historie. I den anledning lurer jeg på når det første forumtreffet fant sted.

Andre milepæler?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du la inn beskjed fra Lillemus om at "Adrian" (var ikke det "arbeidstittelen"?, senere ble det Lavrans) var født og sendt til RH, og alle hilsnene som kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du la inn beskjed fra Lillemus om at "Adrian" (var ikke det "arbeidstittelen"?, senere ble det Lavrans) var født og sendt til RH, og alle hilsnene som kom.

Oj da... Var det en så stor milepæl? :o) Han var vel kanskje "forumbabyen" ja... Men å kalle det en milepæl?

Vi hadde i alle fall forumtreff i Trondheim den 17. september 1998 for da lå jeg på føden og det treffet hadde jeg håpet å få med meg før poden kom! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milepæler:

-da småprat kom

-omleggingen, med deg som en "halvhysterisk" far gående i gangene på småprat lurende på når legene klarte å få barnet ut ;)

-meldingeforumet

-mødrene, vil blir mødre og gravide var blitt en så stor gjeng, med såpass forskjellige interesser at den første forumøkelsen der var nødvendig. (Lurer på om det ikke var Lillemus sin graviditet som var dråpen som fikk begeret til å renne over for noen av de ufrivillig barnløse"

-"nye innlegg"

-overgangen fra å være et lite forum hvor alle var på hils med legen til å knapt se deg her inne ;)

-diverse oppslag i media

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milepæler:

-da småprat kom

-omleggingen, med deg som en "halvhysterisk" far gående i gangene på småprat lurende på når legene klarte å få barnet ut ;)

-meldingeforumet

-mødrene, vil blir mødre og gravide var blitt en så stor gjeng, med såpass forskjellige interesser at den første forumøkelsen der var nødvendig. (Lurer på om det ikke var Lillemus sin graviditet som var dråpen som fikk begeret til å renne over for noen av de ufrivillig barnløse"

-"nye innlegg"

-overgangen fra å være et lite forum hvor alle var på hils med legen til å knapt se deg her inne ;)

-diverse oppslag i media

-dengang vi var så små at forsiden besto av et norgeskart med nick på ;)

-at hjemmesidegeneratoren kom, kjøp og slag annonser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Anker, redaktør

Milepæler:

-da småprat kom

-omleggingen, med deg som en "halvhysterisk" far gående i gangene på småprat lurende på når legene klarte å få barnet ut ;)

-meldingeforumet

-mødrene, vil blir mødre og gravide var blitt en så stor gjeng, med såpass forskjellige interesser at den første forumøkelsen der var nødvendig. (Lurer på om det ikke var Lillemus sin graviditet som var dråpen som fikk begeret til å renne over for noen av de ufrivillig barnløse"

-"nye innlegg"

-overgangen fra å være et lite forum hvor alle var på hils med legen til å knapt se deg her inne ;)

-diverse oppslag i media

-dengang vi var så små at forsiden besto av et norgeskart med nick på ;)

-at hjemmesidegeneratoren kom, kjøp og slag annonser

Hei Pip !

Her kan vi mimre litt... :-)

http://www.doktoronline.no/gif/norge3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke kalle det en milepæl, men Marits sykdomshistorie er det desidert sterkeste og vondeste jeg har opplevd på nettet.

syntes Marit historie var en milepæl, den gjore at Dol blev sådan 100% seriøs opfattet som "rigtig"

En milepæl var det vel også da jeg "indtog" Dol

Vh:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Anker, redaktør

En liten milepæl:

I dag har organisasjonen PÅ EGNE BEN og Doktor Online innledet et samarbeid. Samarbeidet innebærer at vi formidler julekort tegnet av barn på Balkan for å skaffe penger til å kjøpe ambulanser i blant annet Bosnia.

Du kan støtte denne organisasjonen ved å sende et kort. For hvert kort du sender donerer Doktor Online 1 krone.

Det er link til tjenesten fra forsiden av Forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vetikke

Milepæler:

-da småprat kom

-omleggingen, med deg som en "halvhysterisk" far gående i gangene på småprat lurende på når legene klarte å få barnet ut ;)

-meldingeforumet

-mødrene, vil blir mødre og gravide var blitt en så stor gjeng, med såpass forskjellige interesser at den første forumøkelsen der var nødvendig. (Lurer på om det ikke var Lillemus sin graviditet som var dråpen som fikk begeret til å renne over for noen av de ufrivillig barnløse"

-"nye innlegg"

-overgangen fra å være et lite forum hvor alle var på hils med legen til å knapt se deg her inne ;)

-diverse oppslag i media

-dengang vi var så små at forsiden besto av et norgeskart med nick på ;)

-at hjemmesidegeneratoren kom, kjøp og slag annonser

Hva er Marit-historien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartet ble siste gang oppdatert 2. desember 1998.

Aha! Derfor det var så rart! Tenkte først på det nye kartet/oversikten dere holder på med!

Når blir det ferdig? (Er kanskje det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Anker, redaktør

Aha! Derfor det var så rart! Tenkte først på det nye kartet/oversikten dere holder på med!

Når blir det ferdig? (Er kanskje det?)

Hei Magnus !

Vi har foreløpig ikke planer om å lage en ny slik oversikt, men når jeg hentet fram den gamle ble jeg litt sentimental og fikk lyst til å ta fatt på nytt. Sannsynligvis rekker jeg det dessverre ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milepæler:

-da småprat kom

-omleggingen, med deg som en "halvhysterisk" far gående i gangene på småprat lurende på når legene klarte å få barnet ut ;)

-meldingeforumet

-mødrene, vil blir mødre og gravide var blitt en så stor gjeng, med såpass forskjellige interesser at den første forumøkelsen der var nødvendig. (Lurer på om det ikke var Lillemus sin graviditet som var dråpen som fikk begeret til å renne over for noen av de ufrivillig barnløse"

-"nye innlegg"

-overgangen fra å være et lite forum hvor alle var på hils med legen til å knapt se deg her inne ;)

-diverse oppslag i media

-dengang vi var så små at forsiden besto av et norgeskart med nick på ;)

-at hjemmesidegeneratoren kom, kjøp og slag annonser

-dengang vi var så små at forsiden besto av et norgeskart med nick på ;)

Ja, det husker jeg :-) det var liksom fem fra Bergen og tolv fra Oslo, så det var ikke så vanskelig å holde styr på nickene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...