Gå til innhold

Forumtreff - Doktor Onlines historie


Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Anbefalte innlegg

Oj da... Var det en så stor milepæl? :o) Han var vel kanskje "forumbabyen" ja... Men å kalle det en milepæl?

Vi hadde i alle fall forumtreff i Trondheim den 17. september 1998 for da lå jeg på føden og det treffet hadde jeg håpet å få med meg før poden kom! :o)

Hvorfor var egentlig Adrian/Lavrans forumbabyen? Jeg husker også at det lå et ul-bilde av Lillemus' Adrian, og syntes det var koselig, men har du en spesiell tilknytning til DOL? Bare nysgjerrig, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor var egentlig Adrian/Lavrans forumbabyen? Jeg husker også at det lå et ul-bilde av Lillemus' Adrian, og syntes det var koselig, men har du en spesiell tilknytning til DOL? Bare nysgjerrig, altså...

Noen spesiell tilknytning har jeg vel egentlig ikke, men jeg er en av de som har vært her lengst - siden august 1997! Og jeg var så absolutt den første som var "offentlig gravid" her inne. :o) For ikke å snakke om at jeg greide å starte en krangel som førte til at det ble ett forum for barn og ett for barnløshet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsont!

Jeg er ikke med er, for jeg var litt redd for å ikke være anonym nok ;)

Men nå angrer jeg, ja, skulle vært med på det kartet...

Også jeg som leste og leste gjennom alle nickene på kartet for å finne ditt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen spesiell tilknytning har jeg vel egentlig ikke, men jeg er en av de som har vært her lengst - siden august 1997! Og jeg var så absolutt den første som var "offentlig gravid" her inne. :o) For ikke å snakke om at jeg greide å starte en krangel som førte til at det ble ett forum for barn og ett for barnløshet...

Jeg var rundt 8 uker før deg :o) Jeg fikk min i juli 1998. Jeg husker du og jeg ble nevnt av Anker i "åpningsteksten" til det nye forumet for barn og graviditet senhøstes 1997. Men det er du som hadde æren for forumet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pip !

Her kan vi mimre litt... :-)

http://www.doktoronline.no/gif/norge3.jpg

Sitter her og flirer og mimrer tilbake til den tiden :-) Jeg hadde helt glemt kartet jeg, men husker det så godt nå. Navnet mitt er der og det føles godt å ha vært her så lenge :-)

Det jeg husker aller best er som Pip skriver den gangen vi satt inne på småprat daglig på dagen og Christian dukket opp sammen med oss. Og Christian var bare Christian på lik linje med alle oss andre liksom :-) Da var det lite her inne da :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...