Gå til innhold

tydelige blodårer i fjeset

Anbefalte innlegg

hei..jeg har et stort kompleks..for 5 måneder siden ble plutselig blodårene i ansiktet mitt veldig tykke og tydelige, spsielt på høyre side der de er svært tydelige gjennom huden(venene) under og ved siden av øyet..jeg er 25 år og synes virkelig dett eer skjemmende..hvorfor har det blitt slik?Hva kan jeg gjøre for at årene skal bli normale igjen??De er altså blitt mye tykkere og tydelige..jeg har ikke blitt tynnere, alt er i orden med hjertet..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118938-tydelige-blod%C3%A5rer-i-fjeset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Regner med at det er venene du mener, litt tykkere blodkar, ikke de små hårtynne perifere karene. Kan ikke helt skjønne hvorfor dette plutselig skulle oppstå. Vanlig årsak til forstørrede vener er at det er et avløpshinder, dvs noe som trykker på enen lenger ned mot hjertet. For ordens skyld kan du be legen din undersøke dette. Denne kan også vurdere om du skal videre-henvises til andre spesialister (hudlege, er øyelege eller øre-nese-halslege).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...