Gå til innhold

Da sier jeg takk for meg.


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Det var hyggelig så lenge det varte. Jeg har for mange andre ting å jobbe med og burde ikke være her. Nå fikk jeg en kjempejobb til også.

Ikke no vits å ta flere fornærmelser når det fins hyggelige folk i RL :)

Simma lungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette synes jeg er trist. Jeg synes det har vært topp å ha deg her. I tillegg til at du har vært til stor hjelp med mange ting du kan mye om har du vært morsom og livvat her. At enkelte hysteriske elementer ikke kan akseptere at noen mener noen annet en andre burde ikke telle, men jeg kan jo forstå at du er lei av denne skitkastingen.

Jeg for min del vilo gjerne hodle kontakten med deg. Er du innterresert i å mailes sporadisk i tiden som kommer?

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantomet være med deg...

en trist dag for mange dolere...

kommer selvsagt til å titte innom hjemmesiden en gang i blant:-)

(faen, har jeg forvilla meg inn her igjen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantomet være med deg...

en trist dag for mange dolere...

kommer selvsagt til å titte innom hjemmesiden en gang i blant:-)

(faen, har jeg forvilla meg inn her igjen...)

nå gråter jeg virkelig, du kan da ikke legge ned mitt eneste holdepunkt i (under)livet?

pokker ta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dypt savnet

Vanligvis trekker jeg bare på skuldrene når noen lager "takk-for-meg-innlegg", men ikke denne gangen.

Du er en person som kan mye og har vært til stor hjelp for mange her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ... Det er råttent gjort.

Det er sånne som deg som gjør at jeg stikker innom også.

Hvem skal redde data'n min fra kræsj nå? Eller hvem skal jeg være enig med i diskusjoner her?

Jeg har venner i RL også, jeg... Men kan fint dole fordet.

Stikker du innom, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riav Stormen

Okey. Hvis jeg skal være ærlig, så er jeg glad for det. Jeg er lei den evige kranglingen mellom deg og sør.

Ha det fint :)

Nå må jeg bare si til deg at Ulv ikke har svart sør på mange uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Nå må jeg bare si til deg at Ulv ikke har svart sør på mange uker.

Blir som hønen og egget dette. En meget irriterende høne og et like irriterende egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rakle rakel (når jeg ikke er på  adopsjon, kun få ganger)

Håper jeg virklelig ikke at du mener.

Jeg har lest mange av dine innlegg, med fryd, latter og tårer. Jeg er ikke aktiv her inne, på andre fora en adopsjon, men dog allikevel flittig leser....

En med så kult nick som deg, vil bli savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg er trist. Jeg synes det har vært topp å ha deg her. I tillegg til at du har vært til stor hjelp med mange ting du kan mye om har du vært morsom og livvat her. At enkelte hysteriske elementer ikke kan akseptere at noen mener noen annet en andre burde ikke telle, men jeg kan jo forstå at du er lei av denne skitkastingen.

Jeg for min del vilo gjerne hodle kontakten med deg. Er du innterresert i å mailes sporadisk i tiden som kommer?

[email protected]

http://home.no.net/ulvikaal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...