Gå til innhold

Da sier jeg takk for meg.


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil sette pris på om du flytter alle dine innlegg med rasistiske undertoner til andre steder eller holder dine holdninger for deg selv.

Så lenge du holder deg til andre temaer er du sikkert en grei fyr, men makan til noia i forhold til innvandrere skal man lete litt etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - få deg et liv

Jeg vil sette pris på om du flytter alle dine innlegg med rasistiske undertoner til andre steder eller holder dine holdninger for deg selv.

Så lenge du holder deg til andre temaer er du sikkert en grei fyr, men makan til noia i forhold til innvandrere skal man lete litt etter.

du må lese innleggene hans og ikke bare sør sine.og aviser. da vil jeg tro hele landet er full av dem + SSB + stortinget + politiet + UID + omtrent hele samfunnsdebatten.åpne øya og følg med i verden *utenfor* DOL.denne lille innsnevra kjerringverden med sin sør er veldig lite gyldig der ute. desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig - det tar for mye tid å krangle med folk som man aldri har møtt, som man kanskje aldri ville like, eller som ikek vil en noe godt.....likevel - DOL er nå DOL da. Vet ikke hva det er, men NOE er det.

Du behøver jo ikke mer enn å slenge litt med leppa - sånn dann og vann - - - det gjør jeg.

:-)

LØKKE TE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ghost Buster

Jeg lurer meg på om du har et sterkt våpen som heter selvironi??

Ironi over et virtuelt liv. Men Rocambole var ikke død. Han delte seg bare i sine 6 personligheter og brukte en hver dag. 6 dager i uka. På den 7. hvilte han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Da får du ha det fint.:o)

Jeg skjønner at du b.la sikter til meg, når du snakker om det manglende poenget i å motta fornærmelser her inne.

Javel, om du synes det jeg sa til deg var noe å legge seg ned å sutre for så gjerne for meg, det er ditt valg.

Men jeg synes SDD var inne på noe da han påpekte at en mann som er med på leken til de grader du faktisk er, også burde tåle litt av steken...

Er det slik at du skal kunne si hva du vil uten at noen skal kunne være uenig eller stille spørsmål?

Jeg vil gjerne minne på at i den tråden du sannsyneligvis furter for, spurte jeg deg flere ganger hva formålet med innlegget var, og du ga meg ikke noe svar. Neivel, da får en jo trekke konklusjoner selv.

Det hender, både her, og i RL at jeg mener "spenstige" ting. Da må jeg både forklare meg så godt jeg kan, og godta at folk er kritiske og uenige. Det tar jeg på strak arm, det skulle bare mangle.

Om jeg er så uenig med noen at det ikke er noen vits i å fortsette noen diskusjon legger jeg meg hvertfall ikke ned for å sippe! Come on!;)

Og selvom du i grunnen var mannen med imperativene i overnevnte tråd, ba jeg deg allikevel en unnskyldning da jeg så at du svarte webmaster med at du syntes jeg var ufin.

Så slutt å kødde og leke såra&vonbråten og kom ut og lek under vanlig nick igjen..jeg mistenker deg nok litt for å være "riav stormen" allikevel, synes det var noe umiskjennelig med den stilen.;)

Jeg synes det er dumt om jeg er delskyldig i dette i hvertfall, men kan ikke se at mine "fornærmelser" var noe å ta så jævlig høytidelig, i hvertfall..

Sør ble ikke fornærma tror jeg? Jeg la inn noen gloser om hans diskusjonsteknikk og, du så det?

Og tilslutt kan det hende det ikke er meg du er fornærma på,(og da er jo igrunn dette innlegget litt overflødig), men etter gjennomlesning av trådene kan det virke sånn.

Ikke gidd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kommer ikke litt innom av og til en gang? Kjedelig... vel; jeg burde heller ikke være her så mye, men er her ikke så ofte lenger. Har ikke tid; barn/studie. Kjekt å slappe av foran pc'en.... :) Takk for noen gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...