Gjest calestia Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 var.. om jeg drar på legevakta for å stripse sår og fikse brannsår og har frikort.. må jeg betale for utstyret de bruker da? husker da jeg måtte sy engang at jeg måtte betale for trå og slikt.. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 Stripse sår kan du gjøre selv. Trenger ikke dra til legevakta for å få gjort det. Strips får du kjøpt på apoteket. 0 Siter
Gjest calestia Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 Stripse sår kan du gjøre selv. Trenger ikke dra til legevakta for å få gjort det. Strips får du kjøpt på apoteket. joa. gjør også det.. men brannsåra er ganske stygge. men har ikke råd til å kjøpe kompresser. og har ikke råd å dra på legevakta om jeg skader meg stygt igjen om jeg må betale.. 0 Siter
Jente1976 Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 joa. gjør også det.. men brannsåra er ganske stygge. men har ikke råd til å kjøpe kompresser. og har ikke råd å dra på legevakta om jeg skader meg stygt igjen om jeg må betale.. Er ganske sikker på at du må betale for utstyr osv (er så lenge siden jeg skada meg, men er temmelig sikker). Men i værste fall får du be om en giro. Det gjorde alltid jeg.. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Jeg har ikke opplevd det iallefall. Men er en del år siden jeg var det sist da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.