Gå til innhold

Det er så sinnssykt hardt...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Vel, nå har jeg trent og er veldig fornøyd med meg selv.

5 minutter sykling ned til treninga, 2 øvelser på biceps og 2 på bryst, samt mage og (utrolig nok!) 10 minutter på en tredemølle.

Nå er jeg igang! Innen jul er jeg fornøyd.

Mål må man ha, selv om jeg som du sier aldri blir 28 igjen, dog kan jeg fortsatt bli bedre i kroppen enn noensine :)

Kan du forklare meg litt om tredemøller? Stiller man dem inn på noen måte? Kan man få motbakkeeffekt? Leser man av hvor mange kilometer man har løpt? Babette har aldri satt sitt legeme på et helsestudio, men utelukker ikke at det kan skje. Og da er mølla mest attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du forklare meg litt om tredemøller? Stiller man dem inn på noen måte? Kan man få motbakkeeffekt? Leser man av hvor mange kilometer man har løpt? Babette har aldri satt sitt legeme på et helsestudio, men utelukker ikke at det kan skje. Og da er mølla mest attraktiv.

Hehe, i dag er vel første gang på 5 år hvor jeg har trampet på en tredemølle, så jeg kan ikke si så mye om den annet enn at det gikk greit å stille den inn selv uten å ha gjort det tidligere.

Ja, du kan regulerere både stigning og fart, og du ser hvor mange km du har løpt, samt hvor mange kalorier du har brukt (dog stemmer nok ikke denne kalorimåleren i og med at jeg idag isåfall brukte ca 50 kcal på 10 minutter mens jeg bruker over 100 kcal om jeg stepper i sakte tempo i 10 minutter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, i dag er vel første gang på 5 år hvor jeg har trampet på en tredemølle, så jeg kan ikke si så mye om den annet enn at det gikk greit å stille den inn selv uten å ha gjort det tidligere.

Ja, du kan regulerere både stigning og fart, og du ser hvor mange km du har løpt, samt hvor mange kalorier du har brukt (dog stemmer nok ikke denne kalorimåleren i og med at jeg idag isåfall brukte ca 50 kcal på 10 minutter mens jeg bruker over 100 kcal om jeg stepper i sakte tempo i 10 minutter).

Interessant. Takk skal du ha!

Må nok prøve en mølle en dag sørvesten herjer og regnet står loddrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det som deg i går, hadde en egentlig helt grei unnskyldning for å droppe treninga, men jeg dro likevel. Kroppen verka og klagde sin nød, men fy flate så deilig det var etterpå! Er ikke veldig støl enda heller, det kommer nok er jeg redd... ;o) Nei, her har du et godt spark bak fra meg! Såh! Sett i gang, slappfisk!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visst er det sinnsykt!

Fikk tatt meg sammen i går ettermiddag. Nye sko og ny treningsbukse, stepaerobics... Måtte avbryte 2 ganger og stikke ut på gangen for å få igjen pusten, og holde nede spytrangen... *urk* Vondt overalt i dag... Vi får ha troen på at det går seg til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har jeg trent og er veldig fornøyd med meg selv.

5 minutter sykling ned til treninga, 2 øvelser på biceps og 2 på bryst, samt mage og (utrolig nok!) 10 minutter på en tredemølle.

Nå er jeg igang! Innen jul er jeg fornøyd.

Mål må man ha, selv om jeg som du sier aldri blir 28 igjen, dog kan jeg fortsatt bli bedre i kroppen enn noensine :)

Har det på samme måte som deg. Vurderer nå å melde meg ut av Sats fordi jeg har mistet treningslysten, samt at jeg liker ikke miljøet der noe særlig. Det er for snobbete. Vurdere å finne et billigere sted f.eks. friskis og svettis eller elixia (det er nok ikke billigere på elixia, men det har kommet et nytt senter nå som jeg ønsker å prøve ut). Ellers så er det kanskje litt mer lystbetont å bruke naturen. Gå turer, gjøre hjemmetrening, gå på ski til vinteren. Eller melde seg inn i turistforeningen. Det å trene innendørs blir lett kjedelig etterhver synes jeg. Det blir også for mye kroppfiksering på treningsstudioene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...