Gå til innhold

Bedøvelse


VondtITanna

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp vært hos tannlegen pga. tannpine. Jeg lider av tannlegeskrekk og skulle ønske at tannlegebesøket var en smertefri opplevelse. Men sånn er det ikke, jeg ligger i stolen , får bedøvelse som fungerer på tunge/leppe, men nervene i tennene er like fine. Trodde kanskje dette var noe jeg innbildte meg, men idag var jeg sikker, når borret nærmet seg nerven min hoppet jeg i stolen. Saken er at jeg skal inn igjen for å foreta en rotfylling, dette kan jeg ikke klare uten en bedøvelse som fungere. Er det noen som vet hva jeg skal be om? Kan jeg ta en test hos legen for å sjekke hva som fungerer på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...