Gå til innhold

FU : Skal du stemme ved valget?


Gjest stemmerett

Anbefalte innlegg

Ja det skal jeg. Og for første gang er jeg helt sikker på hva jeg skal stemme. Eller rettere sagt på hvem. Dette går kun på "trynetillegg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, fordi jeg er registrert i den kommunen jeg kommer fra, men har bodd et annet sted i mange år uten å melde flytting (pga Lånekassen). Derfor føler jeg ikke at jeg har noe med å stemme på hvem som skal styre i en kommune jeg aldri er i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Av gammel vane, kanskje...

På tide valgsedlene kommer, så jeg får forberede en superliste. Jeg har ikke lyst å stå i valgbåsen og gi noen ekstra stemmer og føre opp slengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, selvfølgelig skal jeg stemme. Kunne ikke tenke meg å la være.

Vi bor i et demokrati, og det er en rett og en plikt vi ikke bør kutte ut. Og så stemmer jeg på det partiet jeg er MINST uenig med.

(Og jeg bor i Oslo, og er absolutt klar for et "regjeringsskifte" i denne byen. Nå kan venstresida få lov til å vise oss at ting kan bli bedre(?))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg VIL stemme. Men vi har flyttet, noe som innebærer at jeg og mannen min egentlig skal stemme i kommunen vi flyttet FRA - og det føles litt bortkastet, på en måte.

Hadde jeg skullet stemme i den kommunen vi bor i nå, så hadde jeg gjort det uten tvil.

Så vi får se hva vi finner ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...